شهید آوینی
 
« تخم مرغ گندیده » جایزه ضد اسلامی‌ترین مطلب سال

روزنامه‌نگاران مسلمان روسیه گردهم می‌آیند و ضمن انتخاب ضداسلامی‌ترین مطلب منتشر شده در این كشور، جایزه ویژه این رقابت‌ها را كه تخم مرغی گندیده‌ است به نویسنده آن اهدا می‌كنند.

به نقل از پایگاه اینترنتی تاپیكس نت، روزنامه‌نگاران مسلمان روسیه بنیانگذار جشنواره‌ای هستند كه به برگزیدگان آن به جای جوایز اسكار، شیرطلائی و یا نخل طلائی و ... دو عدد تخم مرغ گندیده، در دو اندازه بزرگ و كوچك اهدا می‌شود.

در این گردهم‌آئی استثنایی، روزنامه‌نگاران مسلمان در سپتامبر هر سال دور هم جمع شده و ضد اسلامی‌ترین مطلب منتشر شده را از میان مجموع مطالب منتشر شده در روسیه انتخاب كرده و به نویسنده آن تخم‌مرغ گندیده جایزه می‌دهند.

جایزه نویسنده مورد نظر به مجله و یا روزنامه‌ای كه مطلب ضد اسلامی در آن منتشر شده است فرستاده می‌شود، البته در صورت همكاری یكی از شبكه‌های تلویزیونی و یا رادیویی، آنها نیز از این جوایز بی‌بهره نخواهند بود و از زحماتشان تقدیر می‌شود، البته گزارشی مبنی بر واقعی، یا سمبلیك بودن این تخم‌مرغ‌ها منتشر نشده است.

اخیرا تعدادی از رسانه‌های عمومی روسیه، با هدف درگیر ساختن دو جامعه مسلمان و غیرمسلمان و برآشفتن اذهان دنیای غیراسلام بر ضد دین اسلام و مسلمانان، مطالب ضد و نقیض و دروغین زیادی را علیه اسلام و مسلمانان منتشر می‌كنند كه این اقدام روزنامه نگاران مسلمان در واقع اقدامی در جهت مقابله با چنین اقداماتی‌ است.

منبع:خبرگزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo