شهید آوینی

 
زمان داوری چهارمین همایش نگارش 1001 بسم الله اعلام شد

از سوی سازمان آموزش و پژوهش حوزه هنری زمان داوری چهارمین همایش نگارش 1001 بسم الله و اسماءالحسنی روزهای 18 و 19 آذرماه اعلام شد.

سازمان آموزش و پژوهش با اعلام این مطلب افزود: داوری این دوره از مسابقات نگارش 1001 بسم الله و اسماء الحسنی، توسط تیمی از هنرمندان برجسته حوزه هنری و مراکز آموزشی سوره که متشکل از آقایان و خانم ها: علی وزیریان ، رضا هدایت، قان بیگی ، منزوی، یزدانی و منظم در بخش خط در نقاشی و همچنین حمید شریفی ، مصطفی اوجی پور ، اجلی ، نیکخوا ، میرایی در رشته خط در گرافیک  است  انجام می شود .

آقایان: حمید عجمی، غلامی، صادقی تهرانی، علی گنجی و حنیفی در بخش خوشنویسی و شیخ الحکمایی ، ابراهیمی ، یاوری و ذبیح در بخش حجم سازی و سعید عجمی، صیفوری و حبیی، پورمند، نیکوروش در بخش گرافیک کامپیوتری در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 18 و 19 آذرماه به داوری خواهند پرداخت.

قابل ذکر است همایش 1001 بسم الله و اسماء الحسنی در آبان ماه در حوزه های هنری و مراکز آموزشی سوره سراسر کشور برگزار گردید که بیش از 6 هزار اثر خلق شد که از این میان 700 اثر هنری به دبیرخانه همایش برای داوری نهایی ارسال گردیده است که به برندگان نهایی جوایز ارزنده ای اهداء خواهد گردید.

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo