شهید آوینی

 

 1000 جلسه تفسیر قرآن ،تابستان امسال در سراسر كشور برگزار می‌شود

تابستان امسال بیش از 1000 جلسه تفسیر قرآن كریم به منظور توسعه و ترویج فرهنگ تفسیر در سراسر كشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران (ایكنا) ستاد تفسیر قرآن كریم به منظور توسعه و ترویج فرهنگ تفسیر و ایجاد زمینه مناسب برای رشد و ارتقای سطح علمی استادان تفسیر در ایام تابستان امسال 1000 جلسه تفسیر قرآن كریم در مراكز مختلف قرآنی سراسر كشور برگزار می‌كند.
مجتبی كلباسی رئیس ستاد تفسیر قرآن كریم تهران اظهار داشت: در سال جاری برنامه‌های متعددی در زمینه تفسیر قرآن كریم در سراسر كشور توسط ستاد تفسیر برگزار می‌شود كه از جمله این برنامه‌ها، اجرای مسابقات تفسیر قرآن كریم به صورت عمومی در سراسر كشور و مسابقات ویژه طلاب حوزه علمیه قم به منظور تقویت بنیه علمی طلاب در این زمینه است.
وی افزود: انتشار كتابهای تفسیر سوره‌های مختلف قرآن كریم و در اختیار گذاشتن این كتابها برای عموم مردم بویژه استادان علوم قرآنی به منظور دسترسی راحت تر به منابع تفسیر و به روز بودن مطالب تفسیر قرآن كریم از برنامه‌های مهم ستاد تفسیر است.
وی در پایان اظهار داشت: دوره‌های آموزشی در زمینه تفسیر قرآن كریم برای افرادی كه توان علمی در زمینه تفسیر دارند ولی فرصت و زمینه مناسبی برای تحقیق بیشتر ندارند، در قالب دوره‌های كارورزی و كارآموزی كوتاه مدت در طول سال جاری در سراسر كشور برگزار می‌شود.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo