شهید آوینی

 
آرمانهای انقلاب اسلامی عالم گیر شده است
رئیس سازمان ملی جوانان و معاون رئیس جمهور گفت: آرمانهای انقلاب اسلامی عالم گیر شده و هر روز تعداد بیشتری از افراد و کشورها جذب آن می شوند.

حجت ‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری، شامگاه گذشته در نشستی با فرزندان نخبه شهدا و ایثارگران استان خوزستان اظهار داشت: جوانان نخبه کشور همواره به یاد داشته باشند در شرایطی زندگی می کنند که دشمن به شدت در حال پیاده سازی هویت جایگزین به جای هویت اصیل و دینی برای جوانان کشور است اما از این موضوع غافل است که آرمان و سخن انقلاب اسلامی ایران در جهان عالم گیر شده و هرروز بر هواداران آنان فزوده می شود.

وی افزود: یکی از برنامه های اساسی دشمن بحث استحاله فرهنگی و بی هویت کردن جوانان است و آنها سالهاست که در حال اجرای نقشه های شوم خود برای انحراف جوانان ما از آرمانهای مقدسشان هستند.

علی اکبری عنوان کرد: تمام این دشمنی ها نشان می دهد که جنگ برای ما تمام نشده و تنها جنگ فیزیکی به پایان رسیده در حالیکه جنگ هویت و جنگ نرم دشمن با ایران اسلامی همچنان ادامه دارد.

معاون رئیس جمهور تاکید کرد: مطمئین باشید در این جنگ تمام عیار، این کشور ایران است که پیروز میدان خواهد بود، اتفاقا ما در این جنگ حمله کننده هستیم و این دشمنان ما هستند که در موضع دفاع قرار گرفته اند.

رئیس سازمان ملی جوانان افزود: دلیل اینکه دشمن در موضع دفاع قرار دارد، این است که هروز تعداد بیشتری بر هواداران آرمان انقلاب اسلامی و دین اسلام در کشورهایی که به دشمنی با ما مشهور هستند افزوده می شود و اکنون دشمن ترسیده که مبادا این جنگ خود ساخته را به ایران اسلامی ببازد.

علی اکبری بیان داشت: نصرت الهی با ایران است و ما دیگر ترسی از تبلیغات پوچ دشمنان نداریم و با تکیه بر جوانان نخبه کشور به زودی به قدرت اول منطقه و پس از آن دنیا تبدیل می شویم.

وی خطاب به فرزندان نخبه شهدا عنوان کرد: برای اینکه شما نخبگان سازماندهی بیشتری به فعالیتهای خود بدهید، باید در قالب گروه های غیر دولتی یا همان NGOها فعالیت کنید تا با تبادل نظر نیازهای کشور را بیشتر شناسایی کنید و مترصد رفع آنها شوید.

وی همچنین از مدیران استان خوزستان خواست از گروه های غیر دولتی که توسط جوانان نخبه و مبتکر تشکیل می شود حمایت بیشتری به عمل آورند و آنها را در تصمیمات اساسی استان دخیل کنند.

در ابتدای این نشست که در مهمانسرای استانداری خوزستان برگزار شد، تعدادی از فرزندان شهدا به نمایندگی از سایرین، مشکلات و موانع فرزندان نخبه شهدای خوزستان را بیان کردند که معاون رئیس جمهور ضمن استقبال از این دیدگاه ها قول داد آنها را به رئیس جمهور منتقل کند.

 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo