شهید آوینی

 
پيام تسليت حضرت آيت الله العظمي مكارم شيرازي

بسم الله الرحمن الرحيم
حادثه بسيار غم انگيز شيراز كه منجر به از دست رفتن جمعي از عزيزترين همشهريان و مصدوم شدن گروه كثير ديگري شد قلب همه را مجروح ساخت و مايه تأسف عميق گشت.
اينجانب اين ضايعه بزرگ را به پيشگاه حضرت ولي عصر امام زمان ارواحنا فداه و علماي شيراز و همه همشهريان و فارسيان شجاع و با ايمان مخصوصا به خانواده هاي داغدار اين عزيزان صميمانه تسليت عرض مي كنم.

آري آري آنها رهپويان وصال بودند و در خانه امام حسين (ع) و در حال سوگواري آن حضرت به شهداي كربلا پيوستند و راه وصال دوست را با افتخار پوييدند.

مرگ شهادت گونه ي آنها موجي از غم و اندوه را در سراسر كشور برانگيخت و همه را متأثر و نگران ساخت. عموم مردم در سراسر كشور انتظار دارند كه مسئولين محترم هر چه زودتر علت اصلي اين حادثه غم انگيز را پيدا كرده و به اطلاع عموم برسانند. و اگر خداي نكرده تعمدي از سوي گروه كوردلي در كار بوده است عوامل آن شناسايي كرده و به شديدترين مجازاتي كه مستحق آن هستند برسانند.

من از همه همشهريان عزيز و فارسيان غيور مي خواهم كه از هيچ گونه همدردي براي تسلي خاطر بازماندگان داغدادر آنها فروگذار نكنند.
از خداوند رحيم و غفور رحمت واسعه براي همه از دست رفتگان و شفاي عاجل براي مصدومين و صبر جميل و اجر جزيل براي بازماندگان مسئلت دارم.

ناصر مكارم شيرازي
87/1/27

منبع:سایت رهپویان وصال

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo