شهید آوینی
 
 رییس جمهوری در پیام تبریک به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران

حضور مردم در انتخابات، داغ پشیمانی و ننگ را بر پیشانی دشمنان نشاند
منتخبان ملت فرصت خدمت به مردم فهیم و انقلابی را مغتنم شمارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران در پیام تبریک به رهبرمعظم انقلاب و ملت ایران تصریح کرد:حضور غرورآفرین ملت ایران در انتخابات، داغ پشیمانی و ننگ را بر پیشانی دشمنان نشاند.

احمدی نژاد در ادامه پیام خود حضور گسترده، کمنظیر و غرورآفرین مردم به ویژه جوانان را در هشتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی چشمگیر خواند و تصریح کرد: ملت تاریخساز ایران با هوشمندی و عزم راسخ به میدان آمد و از هویت، آرمان و همه حقوق خود به ویژه حق بهرهمندی از همه ظرفیت انرژی هستهای با اقتدار مثال زدنی پاسداری کرد.

وی همچنین در این پیام، پیروزی شیرین مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی را به رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگوار ایران تبریک گفته و اظهار امیدواری کرده است که منتخبان ملت، فرصت خدمت به مردم فهیم و انقلابی را مغتنم شمارند.

متن کامل پیام رئیسجمهوری به این شرح است:
بسمالله الرحمن الرحیم
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه والنصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه
به فضل الهی در آخرین جمعه اسفند ماه ‪ ۱۳۸۶‬یکبار دیگر سرزمین آسمانی ایران نور باران شد و زمین از حمل قدوم زنان و مردان آگاه، مصمم و مومن در دیار پاکی و سرافرازی به خود بالید.

ملت تاریخساز ایران با هوشمندی و عزم راسخ به میدان آمد و از هویت، آرمان و همه حقوق خود به ویژه حق بهرهمندی از همه ظرفیت انرژی هستهای با اقتدار مثال زدنی پاسداری کرد.

در اوج جنگ روانی دشمن و در حالی که شرایط پایان سال و شیوه جدید اخذ رای دشواریهایی را فرارو نهاده بود، حضور گسترده، کمنظیر و غرورآفرین مردم به ویژه جوانان در یکی از مهمترین عرصههای سرنوشت، داغ پشیمانی، ننگ و یاس را بر پیشانی دشمن بدسگال کوبید و مهر تایید دیگری بر پیشتازی رهبری و ملت ایران در مسیرتعالی، خداپرستی و عدالت طلبی جهانیان گردید و نشان داد که این ملت از مناسبات تحمیلی قدرتهای سلطهگر عبور کرده است.

اینجانب ضمن مباهات به خدمتگزاری چنین ملتی، این پیروزی شیرین را به رهبری عزیز و گرانقدر و ملت بزرگوار ایران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض مینمایم.

در پایان از تمام کسانی که در خلق این حماسه ماندگار مجاهدت کردند اعم از داوطلبان، مجریان، ناظران و رسانهها تقدیر میکنم و امیدوارم منتخبان ملت فرصت خدمت به مردم فهیم و انقلابی را مغتنم شمارند و همگان با همدلی و همراهی در مسیر شکوفایی و تعالی کشور عزیزمان گام بردارند.

منبع: سایت فرهنگ انقلاب اسلامی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo