شهید آوینی
 
کشتار بی رحمانه رژیم اشغالگر صهیونیستی ادامه دارد/ شهدای حملات دو روز گذشته به نوار غزه به 24 نفر رسیده است

با ادامه حملات رژيم صهيونيستي به مناطق مختلف فلسطيني كه از ديروز چهارشنبه آغاز شده ، شمار شهيدان فلسطيني تا اين ساعت به ‪ ۲۴‬نفر رسيده است که چهار تن از آنان کودک هستند.

به‌گزارش ايرنا از بيروت به‌نقل از منابع خبري فلسطين، در تازه‌ترين جنايت رژيم صهيونيستي ، هواپيماهاي اسراييلي عصر امروز در حمله به "بيت لاهيا" و "جباليا" در شمال باريكه غزه چهار فلسطيني را به شهادت رساندند كه سه نفر از آنها كودك بودند.

رژيم صهيونيستي قبل از آن در دو حمله هواپيمايي به محله شجاعيه در شرق غزه پنج عضو گردان‌هاي قسام شاخه نظامي جنبش"حماس"وگردان‌هاي ناصر صلاح‌الدين شاخه نظامي كميته‌هاي مقاومت مردمي فلسطين را شهيد كرد.

"حمزه الحيه" فرزند "خليل الحيه" از رهبران جنبش حماس و "جواد طافش" مسوول اطلاع رساني گردان‌هاي قسام درمنطقه زيتون در غزه از جمله اين شهيدان هستند.

همچنين نظاميان اسراييلي امروز با يورش به اردوگاه بلاطه در نابلس در كرانه باختري سه عضو گردان‌هاي الاقصي شاخه نظامي جنبش "فتح" را به شهادت رساندند.

اين در حالي است كه هواپيماهاي اسراييلي ديشب مقر وزارت داخلي حكومت خودگردان فلسطين را در غزه با پنج موشك بطور كامل ويران كردند كه موجب وارد آمدن زيان‌هايي به منازل حومه آن و شهادت يك نوزاد شد.

پيش از آن نيز حمله هوايي شامگاه ديروز رژيم صهيونيستي به شمال غزه ، سه كودك فلسطيني را در منطقه "التوام" در شمال غزه به كام مرگ كشاند.
قبل از آن نيز نظاميان اسراييلي با گلوله باران محله شجاعيه در شرق غزه دو فلسطيني را به شهادت رساندند.

اين در حالي است كه بالگردهاي اسراييلي ديروز در دو حمله جداگانه ، غرب شهر خانيونس در باريكه غزه را هدف حمله موشكي قرار دادند كه طي آن، پنج فلسطيني عضو گردان‌هاي قسام شاخه نظامي جنبش "حماس" شهيد شدند.
 

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo