شهید آوینی
 
نمايشگاه دائمی آثار شهيدان تفحص‌شده در خرمشهر داير می‌شود
با همكاری مركز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر، مجموعه‌ای از آثار شهيدان تفحص شده نيز در مدرسه راهنمايی شاهد خرمشهر به‌صورت دائمی برپا می‌شود.

همچنين دانش‌آموزان مدرسه شاهد خرمشهر با همكاری مربيان و معلمان خود در ابتكاری قابل تقدير، دست به‌كار تحقيقات مكتوب در موضوعات مختلف دفاع مقدس زدند.

اين دانش‌آموزان در بازديد از مركز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر، اين تحقيقات مكتوب را به اين مركز ارائه دادند.

تحقيقات دانش‌آموزان مدرسه شاهد خرمشهر در موضوع‌های ايثار، شهيد سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ايران سپهبد «علی صياد شيرازی»، ايثار و شهادت، زندگينامه سردار حماسه‌ساز جبهه‌ها شهيد دكتر «مصطفی چمران»، شهداء و موضوع شهيد كيست و شهادت چيست، ارائه شده است.

بنابر اين‌گزارش، اين تحقيقات در موضوع‌های ايثار، شهيد سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ايران سپهبد «علی صياد شيرازی»، ايثار و شهادت، زندگينامه سردار حماسه‌ساز جبهه‌ها شهيد دكتر «مصطفی چمران»، شهداء و موضوع شهيد كيست و شهادت چيست، ارائه شده است.

در اين تحقيقات دانش‌آموزان مقطع راهنمايی تحصيلی كه با استفاده از منابع مختلف دفاع مقدس و همياری مربيان و معلمانشان انجام شده به‌خوبی می‌توان پيوند آنان با آرمان‌های دفاع مقدس را لمس كرد.

در همين راستا، مديريت مركز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر از اين دانش‌آموزان خواست تا برداشت خود را از حماسه مقاومت و فتح خرمشهر به‌رشته تحرير درآورده و در راستای ارتقاء مفاهيم دفاع مقدس و انتقال آن با اين مركز همكاری كنند.  

منبع:خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo