شهید آوینی
 
دویست برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در زنجان برگزار می شود

فرمانده سپاه منطقه زنجان از برگزاری بیش از 200 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در استان زنجان خبر داد.

سرهنگ سید مهدی موسوی عصر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید برآرمان ها و ارزش های هشت سال دفاع مقدس، افزود: نسل امروز باید با برنامه ریزی صحیح با اهداف وارزش های هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

وی هشت سال دفاع مقدس را از دوران شکوهمند 28 سال عمر پربرکت نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: رزمندگان اسلام با نثار جان و مال خود در دوران هشت سال جنگ تحمیلی، عزت و سربلندی را برای نظام و مردم ایران به ‌ارمغان آوردند.

سرهنگ موسوی خاطرنشان کرد: دفاع جانانه مبتنی ‌بر تفکر اسلامی و تحت رهبری حضرت امام خمینی (ره) رزمندگان اسلام مانع اشغال حتی یک وجب از خاک ایران توسط دشمن بعثی و حامیان رژیم عراق شد.

وی برگزاری یادواره‌ها و نمایشگاه های مختلف را یکی ‌از راه های آشنایی جوانان با ارزش‌های دوران دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: باید با اتخاذ راهکاره های اصولی، شناخت جوانان نسبت به فرهنگ جبهه و جنگ، ایثار و شهادت را تقویت کرد.

سرهنگ موسوی رژه نیروهای مسلح، دیدار با نماینده ولی ‌فقیه در استان، برگزاری شب شعر، جشنواره فیلم، مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی، یادواره شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، محفل انس با قرآن، نمایشگاه های عکس و پوستر را از جمله برنامه‌های پیش ‌بینی شده برای ایام هفته‌ دفاع مقدس در این استان عنوان کرد.

به گفته موسوی در ایام هفته دفاع مقدس نیز مراجعه کنندگان در مراکز درمانی وابسته به سپاه به صورت رایگان مداوا خواهند شد.

فرمانده سپاه منطقه زنجان تاکید کرد: دشمنان از زمان پیروزی انقلاب تاکنون با اجرای توطئه‌های مختلف قصد ضربه ‌زدن و نابودی نظام اسلامی را داشتند، اما دسیسه ‌های آنان با درایت امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم خنثی شد.

موسوی بیان داشت: ایثار رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس علاوه ‌بر این که شکست سنگینی را متوجه دشمنان نظام کرد، درس آزادگی و استقلال ‌طلبی را نیز به ‌مردم دیگر کشورها و مسلمانان آموخت

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo