شهید آوینی
 
عرضه ترجمه كتاب «امام حسين(ع)» به زبان روسی در نمايشگاه كتاب مسكو

به نقل از اداره كل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ، اين انتشارات وابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با بيش از 200 عنوان كتاب به زبان‌های مختلف از جمله روسی، انگليسی و ... در بيستمين نمايشگاه بين‌المللی كتاب روسيه شركت كرده است.

در غرفه جمهوری اسلامی ايران، انتشارات بين‌المللی‌الهدی علاوه بر ارائه منشوراتی درباره اسلام‌شناسی، فرهنگ و هنر ايرانی، تاريخ و ادبيات، پنج عنوان كتاب جديد خود را كه به تازگی به زبان روسی تحت عنوان‌های گل‌های بهاری، ملاصدرا، حكايات شيرين قابوسنامه، حكايات شيرين بيهقی و امام حسين(ع) منتشر شده را توزيع و آثار ناشران داخلی ديگری مانند انتشارات انصاريان، مؤسسه تنظيم و نشر آثار امام خمينی(ره )، كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان را نيز عرضه كرده است.

نمايشگاه بين‌المللی كتاب مسكو در سال 2007 با شعار «زبان روسی در تاريخ» 14 شهريور با حضور بيش از 2500 ناشر و شركت توزيع‌كننده كتاب از 70 كشور جهان از جمله آلمان، فرانسه ،سوييس، ايتاليا، ايران، مصر، آفريقای جنوبی و انگليس در مساحتی بالغ بر 26000 متر مربع در مركز برگزاری نمايشگاه‌های روسيه برگزار شد. نمايشگاه مذكور 19 شهريور به كار خود پايان خواهد داد.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo