شهید آوینی

 
اجلاس نماز در اراک
شانزدهمین اجلاس سراسری نماز 15 و 16 شهریور با موضوع ((نماز و خانواده)) در اراک برگزار می شود .

حجت الاسلام محمود متوسل قائم مقام ستاد مرکزی اقامه نماز ، در نشست خبری با بیان این مطلب ، افزود : با همکاری انجمن اولیا و مربیان اموزش و پرورش 33 مقاله منتخب از 52 مقاله رسیده به دبیرخانه ستاد منتشر شده است که در روزهای برگزاری همایش 2 مقاله از 33 مقاله منتخب ارائه خواهد شد .

وی از تعلیم فلسفه و احکام نماز به عنوان یکی از مهمترین برنامه های ستاد اقامه نماز نام برد و افزود : همچنین اختصاص مکان هایی برای اقامه نماز در بوستان ها ، پادگان ها و جاده ها از اقدامات اجرایی ستاد اقامه نماز در سراسر کشور است .

قائم مقام ستاد مرکزی اقامه نماز از فعالیت این ستاد در دو بخش اجرایی و اموزش فرهنگی نام برد و افزود : در دو سال گذشته فعالیت ستاد اقامه نماز بیشتر بر صحیح خوانی ، تاکید بر اشنایی با فلسفه نماز و راز و رمز نماز متمرکز بود .

حجت الاسلام متوسل از اجرای طرح اندیشه های سبز ، گفتگوی دانشجویی درباره نماز ، مسابقات اذان و تجلیل از خادمان نماز به عنوان برخی برنامه های ترویجی ستاد اقامه نماز نام برد .

وی همچنین گفت : دهمین دوره مسابقه تالیف کتاب نماز نیز در اولویت برنامه های ستاد اقامه نماز است که تا پایان سال برگزار می شود .

دبیر شانزدهمین اجلاس سراسری نماز نیز در این نشست خبری با اشاره به فعالیت کمیته های ارزشیابی علمی تدارکات و پشتیبانی و تبلیغات گفت : تلاش اعضای این کمیته ها برای معرفی دستگاه های برتر در امر تبلیغ و گسترش فرهنگ نماز صورت گرفته است تا برای نخستین بار در اجلاس امسال از دستگاه فعال و برتر در این حوزه قدردانی شود .

حیدری افزود : همچنین از هر استان 8 نفر از شورای اقامه نماز استان ها و برای نخستین بار مسئولان اقامه نماز شهرستان ها و فعالان عرصه نماز کشور در این اجلاس حضور دارند .

منبع: خبرگزاری فرهنگ انقلاب اسلامی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo