شهید آوینی
 
برگزاری مسابقه "313 ثانیه صمیمانه در حضور حضرت حجت(عج)"

حوزه هنری استان زنجان همزمان با فرارسیدن نیمه شعبان مسابقه ای با عنوان 313 ثانیه صمیمانه در حضور حضرت حجت را برگزار می کند.

مسابقه 313 ثانیه صمیمانه در حضور حضرت حجت (عج) در قالب رشته‌های هنری از جمله شعر، داستان، درد دل، سخنی با جهانیان، نامه، نمایش، نماهنگ، طراحی، نقاشی و خوش نویسی ارایه شده و اثار باید حول محور مهدویت باشد.

شرکت کنندگان در بخش آثار تجسمی در قالب طراحی، نقاشی و خوش نویسی باید اثر خود را به شکل اسلاید تصویری و بر روی سی‌دی ارایه دهند و در برنامه نهایی در مدت 313 ثانیه ضمن شرح ایده هنری خود احساس درونی به کار برده در اثر هنری خویش را ارایه دهند.

همچنین در بخش ادبیات (شعر، مقاله، داستان و قطعه ادبی) به نحوه اجرای اثر امتیاز ویژه‌ای اختصاص داده می شود. نحوه اجرای هنر ارایه شده بسیاراهمیت دارد و 50 درصد امتیاز را به خود اختصاص می‌دهد و نیز به کارگیری روش های ابتکاری و نو در ارایه آثار امتیاز ویژه‌ای دارد.

نتایج مرحله اول پس از بررسی‌های اولیه از سوی هیئت داوران به شرکت کنندگان اعلام می شود و داوری نهایی پس از ارایه آثار برگزیده در برنامه‌ای که به مناسبت نیمه شعبان برگزار می شود، صورت می‌گیرد و به برندگان نهایی در همان برنامه جوایزی اهدا می شود.

یک نیم سکه و یک سکه تمام بهار آزادی به همراه لوح تقدیر برای نفر اول، یک سکه و لوح تقدیر برای نفر دوم و نیم سکه و لوح تقدیر برای نفر سوم تعیین شده است و به نفرات چهارم تا دهم نیز جایزه ارزنده ای اختصاص می یابد.

مهلت ارسال آثار تا تاریخ چهارم شهریور است و علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در مسابقه فوق آثار خود را تا مهلت اعلام شده، به نشانی زنجان، دروازه ارک، خیابان طالقانی، نبش کوچه اسحاق میرزا، واحد پژوهش حوزه هنری استان زنجان ارسال کنند. شماره تماس‌های 3230320 و 3237819 همه روزه از ساعت 8 الی 13پاسخ گوی سوالات شرکت کنندگان است .

منبع: خبرگزاری شبستان

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo