شهید آوینی

 
رئیس جمهور از معلم کلاس اول خود تقدیر کرد
دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور صبح روز سه شنبه یازدهم اردیبهشت در مراسم تقدیر ازمعلمان نمونه کشور، از معلم کلاس اول خود به صورت ویژه تقدیر کرد.

مراسم تقدیر از معلمان نمونه کشور، صبح روز سه شنبه در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد و خانم نجمه قلی پور معلم کلاس اول رئیس جمهور بدون اطلاع دکتر محمود احمدی نژاد در جلسه حضور یافت.

در این مراسم، سید جواد هاشمی مجری برنامه از خانم قلی پور دعوت کرد در جایگاه ویژه قرار گیرد و سپس از مهمانان ردیف اول مراسم تقدیر از معلمان نمونه خواست که مهمان ویژه را شناسایی کنند و در این میان دکتر محمود احمدی نژاد با شناختن معلم کلاس اول خود به شدت تحت تاثیر قرار گرفت و از جای خود برخاست.

مجری برنامه در ادامه خانم نجمه قلی پور را به عنوان معلم کلاس اول رئیس جمهور به همگان معرفی کرد و دکتر احمدی نژاد از ایشان تقدیر ویژه به عمل آوردند.

معلم کلاس اول رئیس جمهور به گفتگوی صمیمانه با شاگرد سابق خود پرداخت.

هنگامی که دکتر احمدی نژاد رئیس جمهور برای سخنرانی پشت تریبون قرار گرفت، اظهار داشت: قرار بود به مناسبت بزرگداشت هفته معلم به زیارت خانم قلی پور بروم که ایشان خود پیش قدم شدند و بار دیگر بزرگواری خود را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: امروز با دیدن معلم کلاس اول خود تحت تاثیر قرار گرفتم اگر شرایط جلسه نبود یک ساعت گریه می کردم تا یادآور محبت هایی باشم که معلمان عزیزم در طول دوران تحصیل از جان خود در کام چکاندند.

احمدی نژاد تصریح کرد: سرکار خانم قلی پور که همچون معلمان نمونه کشورکرامت و بزرگواری در ذات او نهفته است امروز مرا تحت تاثیر عاطفی قرار داد و آرزو کردم ای کاش به 44 سال قبل بازمی گشتم وآن فضای صمیمی را بار دیگر لمس می کردم که این معلم عزیز و دیگر معلمان بنده، با محبت و مهربانی مرا گام به گام به سوی تعالی و کمال هدایت کردند.

رئیس جمهور متذکر شد: تعلیم و تربیت مجموعه ای از لبخندها، محبت ها، عتاب ها و راهنمایی هاست و همه این مقوله ها زیبا و دوست داشتنی هستند.

 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo