شهید آوینی

 
هشدار خطيب مسجد الاقصی نسبت به شكل‌گيری روند تازه‌ تجاوزات اسراييل 


خطيب مسجد الاقصی نسبت به تجاوزات جماعات يهودی تندرو به صحن مسجد الاقصی و شكل‌گيری روندی تازه در حملات صهيونيست‌ها به اين مسجد مقدس هشدار داد و گفت: "اكنون سومين ماهی است كه شاهد اجرای عمليات حفاری در باب المغاربه هستيم."

به نقل از پايگاه اطلاع‌رسانی النسيج، «شيخ محمد حسين»‌ خطيب مسجد الاقصی با اعلام اين‌كه تجاوزات رژيم صهيونيستی در ترور و بازداشت حاميان اين مسجد، شكل تازه‌ای به خود گرفته است، نسبت به حملات جماعات يهودی تندرو به صحن مسجدالاقصی هشدار داد.

وی همچنين افزود: اكنون سومين ماهی است كه شاهد اجرای عمليات حفاری در باب المغاربه هستيم.

شيخ حسين با بيان اين‌كه بازگشت آوارگان فلسطينی، حق شرعی آنان است، گفت: رژيم صهيونيستی با اعمال تلاش‌هايی بی‌ثمر برای نااميد كردن مردم فلسطين و از بين بردن مقاومت و ايستادگی‌شان، می‌خواهد مبارزان فلسطينی را شكست دهد.

خطيب مسجد الاقصی همچنين اظهار كرد: آزارها و شكنجه‌هايی كه از سوی رژيم صهيونيستی متوجه مردم فلسطين است، موجب بيشتر شدن مقاومت و پايداری آن‌ها برای حفظ و حمايت از سرزمين‌شان خواهد شد.

وی در پايان از جهان عرب و اسلام خواست تا در برابر مقدسات دينی‌شان كه در راس آن‌ها مسجد الاقصی و قدس شريف قرار دارد، احساس مسئوليت كنند تا عملكرد آنها در قبال اين دو مكان مقدس در صفحات سياه تاريخ درج نشود.
 

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo