شهید آوینی

 
مدير پارسی‌بلاگ: از طرح‌های سازمان‌های قرآنی استقبال می‌كنيم

«محمدرضا فخری» مدير پارسی‌بلاگ با بيان مطلب فوق گفت: به دليل اينكه پارسی‌بلاگ از سوی نهادی خاص حمايت مالی نمی‌شود و اجرای طرح‌های قرآنی مستلزم صرف هزينه است اين سرويس‌بلاگ به‌تنهايی طرح خاص قرآنی را در سال جديد ندارد.

وی در ادامه يادآور شد: اما پارسی‌بلاگ از طرح‌ها و برنامه‌های قابل اجرای سازمان‌های متولی امر قرآن برای بسط و گسترش قرآن در فضای مجازی و به‌‌خصوص وبلاگ‌ها حمايت كرده و حاضر به همكاری با اين سازمان‌ها است.

«فخری» با اشاره به اينكه بيش از صد قالب متنوع در پارسی‌بلاگ وجود دارد بيان كرد: در سال جديد احتمال اينكه قالب جديدی به ليست قالب‌های پارسی‌بلاگ افزوده شود بسيار كم است زيرا در حال حاضر بيش‌ از صد قالب متنوع در پارسی‌بلاگ در اختيار كاربران قرار داده شده تا بتوانند مطابق با سليقه‌ی خود از آنها استفاده كنند.

مديد پارسی‌بلاگ در ادامه‌ی برنامه‌های سال جديد خاطرنشان كرد: پارسی‌بلاگ دائماً در حال افزايش توسعه امكانات اين سرويس‌بلاگ برای كاربران خود بوده و اين روند از اهداف ثابت پارسی‌بلاگ است، همچنين در زمينه‌های مديريتی و محتوايی نيز برنامه‌هايی داريم كه هنوز به مرحله‌ی تصويب نهايی نرسيده‌است.

پارسی‌بلاگ با بيش از سی‌هزار وبلاگ ثبت شده، اين‌روزها به محل تجمع وبلاگ‌نويسان دينی تبديل شده‌است.


منبع: خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo