شهید آوینی

 

مراسم شبی با قرآن در محمودآباد برگزار شد

به مناسبت ايام الله دهه مبارك فجر و تقارن آن با ماه سوگواری سيد و سالار شهيدان، مراسم معنوی شبی با قرآن از سوی اداره تبليغات اسلامی شهرستان محمودآباد و هيئت سيدالشهدای روستای بونده در حسينيه اين روستا، برگزار شد.

شعبه مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره تبليغات اسلامی محمودآباد، اين مراسم كه با حضور روحانيت منطقه، نماينده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مسئولان شهری برگزار شد.،در ابتدا «عليرضا نيك‌نژاد»، از روستای شرفتی، «حسين گل‌پور» از روستای بونده‌، «محمد حسينی» از روستای اهلم و «نويد شكوهی» از تهران به قرائت قرآن كريم پرداختند.

پس از اجرای تواشيح گروه «طه» شهرستان محمودآباد، حجةالاسلام «محمدعلی ابراهيم‌نژاد» رييس اداره تبليغات اسلامی محمودآباد در رابطه با اهميت قرآن گفت: شهادت امام حسين (ع) برای اين بود كه ما قرآنی زندگی كنيم و امروز تنها چيزی كه در آن دخل و تصرف راه نيافت كلام الهی است.

«احمد ناطق نوری» نماينده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص فضيلت برنامه‌های قرآنی گفت: قرآن در صورتی می‌تواند ما را به سر منزل مقصود برساند كه در درون ما غوغايی نباشد، اگر انسان خود را گرفتار زندگی دنيوی كند راه هدايت را نخواهديافت.

وی در ادامه با اشاره به اينكه ما بايد قرآنی فكر كنيم و قرآنی عمل كنيم گفت: امام خمينی (ره) با آن دغدغه های انقلابی و مشكلاتی كه به همراه داشت، هيچگاه از ياد خدا و قرآن غافل نشد.

در پايان اين مراسم از قاريان و گروه تواشيح «طه» تقدير و تشكر شد.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo