شهید آوینی

 

جشنواره ورزشی جانبازان نخاع گردنی کشور به پایان رسید
دهمین دوره مسابقات تنیس روی میز جانبازان نخاع گردنی سراسر کشور و اولین دوره مسابقات بوچیا که به مدت 3 روز از دوم لغایت چهارم دی ماه در هتل طرقبه مشهد در جریان بود ، پایان یافت.

مسابقات تنیس با حضور 57 نفر در قالب 15 تیم از استانهای آذربایجان شرقی ، غربی ، اصفهان ، خوزستان ، خراسان رضوی ، فارس ، قم ، مازندران ، گیلان ، کرمانشاه ، همدان ، چهارمحال و بختیاری ، اردبیل ، کرج و مناطق چهارگانه تهران برگزارشد و تیم ها به مدت سه روز با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان در 5 کلاس آن به ترتیب غلامرضا اسماعیلی از قم ، مهران وصلتی از تهران، ابراهیم نیکخواه از کرج، عقیل علیمردانی از تهران و حسن جان فشان از آذربایجان غربی به مقام اول دست پیدا کردند.

ضمن اینکه مناطق چهارگانه تهران با 28 امتیاز ، اصفهان با 17 امتیاز و آ- غربی با 16 امتیاز به ترتیب عنوانها ی اول تا سوم تیمی مسابقات تنیس روی میز را کسب کردند.

درمسابقات بوچیا نیزکه با حضور 10 نفر درقالب 3 تیم برگزار شد درکلاس BC4 مختاری ازاصفهان اول شد ،علیزاده از خراسان دوم وکشوری از اصفهان به مقام سوم رسید.

درکلاس BC3 جابری و سلیمانی از اصفهان اول و دوم شدند ضمن اینکه شهامتپور از اصفهان نیز سوم شد. در رده تیمی این رشته نیزاصفهان با 15 امتیاز اول شد، خراسان با 4 امتیاز به رده دوم رسید و مناطق چهارگانه تهران هم با 1 امتیاز سوم گردید. بوچیا ورزشی است که ورزشکاران ضایعه نخاعی شدید به آن می پردازند.


 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo