شهید آوینی

 

چهارمين هم انديشى «بسيج و رسانه» در مشهد برگزار می شود

همزمان با برگزارى چهارمين نشست هم انديشى «بسيج و رسانه» در مشهد مقدس نيروى مقاومت بسيج از تلاش هاى اصحاب رسانه در عرصه اطلاع رسانى بسيج تجليل مى كند.

شعبه خراسان رضوی، معاون روابط عمومى و انتشارات نيروى مقاومت بسيج در گفت وگو با خبرنگاران با بيان اين مطلب افزود: اين همايش شنبه ۶ آبان ماه با حضور جمعى از مديران مسوول، خبرنگاران و اصحاب روزنامه ها، شبكه هاى صدا و سيما و سايت هاى خبرى در مجمتع فرهنگى ميعاد برگزار مى گردد.

على اشرف نورى افزود: در اين نشست از تلاش ها و عملكرد مديران مسوول و خبرنگاران ۱۵ روزنامه، ۵ خبرگزارى، ۲ پايگاه اطلاع رسانى و ۲۴ شبكه صدا و سيما در عرصه پوشش خبرى و رسانه اى بسيج قدردانى خواهد شد.

وى بهره گيرى از نظرات و ديدگاه هاى مديران رسانه هاى جمعى، بررسى راهكارهاى اطلاع رسانى مطلوب تر از عملكرد و دستاوردهاى بسيج و تبيين نقش رسانه ها در ترويج فرهنگ و تفكر بسيجى و انتقال آن به نسل جوان را از جمله اهداف اين نشست دانست و افزود: در دومين روز اين هم انديشى، گردهمایى ۱۵۰ خبرنگار افتخارى بسيج از ۳۱ استان كشور برگزار خواهد شد.

نورى سخنرانى وزير فرهنگ و ارشاد اسلامى و فرمانده نيروى مقاومت بسيج و چند تن از مديران مسوول، معرفى رسانه هاى برتر در طول يك سال گذشته و برگزارى كارگاه هاى آموزشى با حضور استادان روزنامه نگارى را از ديگر برنامه هاى اين نشست برشمرد.

منبع: خبرگزاری قرآنی ایران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo