شهید آوینی
 
تظاهرات مسلمانان آمريكا در اعتراض به اهانت به قرآن در ايالت می‌سی‌سی‌پی

مسلمانان شهر جكسون ايالت می‌سی‌‌سی‌پی آمريكا و گروه‌های فعال دينی از سراسر اين ايالت در واكنش به اقدام گروهی از مخالفان سقط جنين قانونی كه به قرآن اهانت كرده‌بودند، تظاهرات اعتراض‌آميزی برگزار كردند.

به نقل از پايگاه خبری Clarion Ledger، عماد الترك، مسوول موزه بين‌المللی فرهنگ اسلامی شهر جكسون و از هماهنگ‌كنندگان اين تجمع اعتراض‌آميز اهانت مخالفان قانونی شدن سقط جنين، به قرآن و پاره كردن آن را نفرت‌انگيز خواند و افزود: «افرادی كه سقط جنين را گناه و مخالف دستورات انجيل و خدا می‌دانند، بايد بدانند كه خود با پاره كردن قرآن مرتكب گناه بزرگی شده‌اند».

شهيد محمد، امام جماعت مسجد محمد شهر جكسون نيز با حضور در جمع مسلمانان معترض گفت: «من تعجب می‌كنم گروه‌های مخالف سقط جنين چرا بايد قرآن را به همراه نسخه‌ای از قوانين سقط جنين كه توسط دادگاه عالی آمريكا تدوين شده است، پاره كنند. اسلام مدافع سرسخت كرامت انسان است و به هيچ وجه اجازه سقط جنين را نمی‌دهد».

وی افزود: «اقدام مخالفان سقط جنين مرا و همه مسلمانان را به شدت خشمگين كرده است اما اطمينان دارم كه اين كار از روی عدم آگاهی از اسلام صورت گرفته است».

سه شنبه گذشته گروهی از مخالفان قانونی سقط جنين در شهر جكسون ايالت می‌سی سی‌پی آمريكا با تجمع در مقابل دانشگاه پزشكی اين شهر صفحات قرآن را به دليل آنچه كه آنها مخالفت با حقوق بشر عنوان می كردند، پاره نمودند.


منبع:خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo