شهید آوینی
 
برگزاری سلسله نشست‌های معنوی «حضور قلب در نماز» در شرق تهران

سلسله نشست‌های فرهنگی آموزشی مهندسی ذهن براساس قانون معنويت با موضوع «حضور قلب در نماز» از اواسط ارديبهشت‌ماه در فرهنگسرای سالمند در حال برگزاری است.

«احمدی» كارشناس فرهنگی فرهنگسرای «سالمند» وابسته به منطقه شرق سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ضمن اعلام اين مطلب گفت: اين دوره آموزشی به‌منظور تبيين مسائل اعتقادی و بررسی ابعاد مختلف دينی، فردی و اجتماعی نماز روزهای يكشنبه و چهارشنبه هرهفته وی‍ژه بانوان برپا مي‌شود.

وی افزود: كارشناس اين دوره آموزشی استاد «نيلچي‌زاده» است كه در قالب اين جلسات و با استفاده از آيات و روايات قرآنی به تبيين راه‌های مختلف برقراری حضور قلب هنگام خواندن نماز مي‌پردازد.

احمدی تصريح كرد: تأثير نماز بر زندگی فردی و اجتماعی، واجبات و مستحبات نماز و فلسفه ذكر آنها و توفيقات ويژه نماز از جمله محورهای بحث در اين جلسات است.

مهندسی ذهن بر اساس قانون معنويت

وی همچنين يادآور شد: كلاس‌های آموزشی «مهندسی ذهن بر اساس قانون معنويت» از تابستان سال 82 تاكنون ويژه بانوان در حال برگزاری است و با توجه به موضوعات مطرح شده در آن يكی از پرمخاطب‌ترين كلاس‌های آموزشی اين مركز فرهنگی است.

كارشناس فرهنگی فرهنگسرای «سالمند» در پايان گفت: شرايط خاصی نيز برای حضور بانوان در اين كلاس‌ها در نظر گرفته نشده و عموم علاقه‌مندان برای شركت در اين جلسات مي‌توانند به فرهنگسرای «سالمند» واقع در ميدان امام حسين (ع)، خيابان 17 شهريور، خيابان خشكبارچی، بوستان خيام، مجتمع امام خمينی(ره) مراجعه كنند.

منبع:خبرگزاری قرآنی ايران

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo