شهید آوینی

 
رهبر مسلمان آمريكا:سياست‌های امنيتی آمریکا مسلمانان را مورد هدف قرار داده‌است

يكی از رهبران مسلمان آمريكا، بازبينی سياست‌های امنيتی ايالات متحده را كه مسمانان اين كشور را مورد هدف قرار می‌دهد، خواستار شد.

به نقل از رويترز، «امام حسن القزوينی»، يكی از رهبران مسلمان آمريكا با بيان اين مطلب افزود: من اميدوارم ،دولت آمريكا سياست‌های امنيتی و سخت‌گیری‌های شدید خود را درباره مسلمانان بازبينی كند و با جامعه مسلمانان روابطه دوستانه‌‌ای برقرار كند.

انديشمند شيعه مركز اسلامی ديربون در ادامه تصريح كرد:سياست‌های غير قابل قبول آمريكا كه مسلمانان اين كشور را مورد هدف قرار می‌دهد شامل جاسوسی‌های خانگی،اجرای سلیقه‌ای قوانین شهروندی،مهاجرت و اجرای قانون تبعیض آمیز ميهن پرستی است.

وی با اشاره به گزارش مركز تحقيقات مجلس سنای آمريكا در سال 2004 گفت: بر طبق اين گزارش جامعه مسلمانان بعد از حوادث 11 سپتامبر زير فشار رفتارهای ميهن پرستانه و ديگر نيروهای فدرالی قرار گرفته‌اند.

وی در ادامه به کار بردن واژه افراط‌گر را كه بعضی از مردم آمريكا به مسلمانان نسبت می‌دهند، به شدت محكوم كرد و خواستار برگزاری جلسات رسمی رهبران مسلمان با مقامات آمريكايی به منظور مبارزه با افراط‌گری در جامعه آمريكا شد.

گفتنی است، مسلمانان شش تا هفت ميليون نفر از كل جمعيت آمريكا را تشكيل می‌دهند و شهر ديربون اكثريت جمعيت مسلمانان آمريكا را داراست.

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo