شهید آوینی

 

راه‌اندازی اولین مدرسه غيرانتفاعی پسرانه حفظ قرآن در كشور

اولین مدرسه غيرانتفاعی پسرانه حفظ قرآن‌كريم در كشور، مهرماه سال جاری به همت موسسه جامعه القرآن در شهرستان كرج كار خود را آغاز خواهد کرد.

«مریم دهقان» مسئول جامعة‌القرآن‌الكريم شهرستان كرج در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، ضمن اعلام اين خبر، اظهار كرد: اين مدرسه كه اولین مدرسه غيرانتفاعی حفظ قرآن پسرانه در كشور و نخستين مدرسه قرآن ویژه پسران در شهرستان كرج است، اول مهرماه سال جاری با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين «سيد محمدمهدی طباطبايی» مؤسس جامعة‌القرآن‌الكريم و جمعی از مسئولان شهرستان كرج و قرآن‌آموزان آغاز به كار می‌كند.

شرایط ورود به مدرسه غيرانتفاعی پسرانه حفظ قرآن

وی حفظ جزء ۳۰ قرآن‌كريم را از شرايط اصلی ورود به اين مدرسه حفظ قرآن عنوان كرد و افزود: تنها قرآن‌آموزانی می‌توانند در اين مدرسه به تحصيل بپردازند كه آزمون ورودی اين مدرسه را با موفقيت پشت سر بگذارند.

«دهقان» با اشاره به اين كه بيشترين فعاليت اين مدرسه بر روی حفظ قرآن‌كريم متمركز خواهد بود، تصريح كرد: در اين مدرسه مفاهيم، تجويد و روان‌خوانی قرآن‌كريم در كنار دروس تحصيلی به قرآن‌آموزان، آموزش داده می‌شود.

وی افزود: مدرسه پسرانه حفظ قرآن‌كريم نيز با همكاری آموزش و پرورش شهرستان كرج راه‌اندازی خواهد شد.

وی در ادامه گفت: ثبت‌نام از علاقه‌مندان به حضور در اين مدرسه، از تيرماه سال جاری آغاز می‌شود و تا پايان مردادماه سال جاری ادامه خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری ایکنا

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo