شهید آوینی

 
رئيس‌جمهور: از حماسه‌ی عظيم راهپيمایی 22 بهمن انرژی گرفتيم

 دكتر محمود احمدي‌نژاد، رئيس‌جمهور با قدرداني از حضور عظيم و گسترده ی ملت بزرگ ايران در خلق حماسه ی راهپيمايی 22 بهمن 84 گفت: دولت از اين حركت عظيم و پرشكوه ملت براي خدمتگزاري هرچه بيشتر انرژي گرفت، هرچند كه از سپاسگزاري به پيشگاه ملت بزرگ ايران قاصر است.

رئيس‌جمهور عصر يكشنبه در جلسه‌ي هيات وزيران تصريح كرد: قدرت‌نمايي ملت بزرگ ايران در روز 22 بهمن و نمايش انرژي انبوه نهفته براي حمايت از نظام مقدس جمهوري اسلامي بايد سرعت كار مسوولان در مسير خدمتگزاري، خودكفايي، خودباوري و خوداتكايي را بيشتر كند.

احمدي‌نژاد افزود: سازمان‌هاي اداري و دستگاه‌هاي دولتي بايد چابك و با سرعت عمل و دقت در خدمت اين ملت بزرگ باشند و مسوولان همه‌ي تلاش خود را براي رفع موانع به كار گيرند.

رئيس‌جمهور با يادآوري نگاه امام خمينی (ره) كه ملت ايران را بزرگ‌ترين ابرقدرت مي‌دانست، گفت: ملت ايران روز شنبه در سراسر كشور به صراحت خواسته‌ي خود را براي بهره‌مندي صلح‌آميز از انرژي هسته‌يي به جهانيان اعلام كرد و مصرانه خواهان بهره‌برداري از همه‌ی ظرفيت‌هاي استفاده‌ي صلح‌آميز از انرژي هسته‌يي در زمينه‌هاي پزشكی، صنعتي، نيرو و كشاورزي شد.

رييس‌جمهور با بيان اين‌كه سپاسگزاري دولتمردان از مردم به دليل حضور گسترده‌ي آنان در صحنه و مسووليت‌شناسي به‌موقع، در خدمتگزاري هرچه بيشتر براي رفع مشكلات و تكريم آنها بايد متجلي شود، خاطرنشان كرد: براي كار كردن، گرفتن تصميمات بزرگ و اجراي آنها ديگر هيچ عذري از مسوولان پذيرفته نيست؛ زيرا ملت حجت را تمام كرده است.

احمدي‌نژاد با تاكيد بر اين‌كه ملت عزيز ايران در حماسه‌ي عظيم 22 بهمن 84، ايمان، استواري، شجاعت و هوشمندي را تفسير كرد، افزود: پس از 27 سال از پيروزي انقلاب اسلامي و پشت سر گذاشتن فراز و نشيب‌هاي دشوار و جنگ تبليغاتي، رواني و سياسي گسترده در اين سال‌ها، نسل دوم و سوم ملت همچون سال 57 بلكه شاداب‌تر و پرشورتر هم‌چنان آرمان‌هاي امام و انقلاب اسلامي را فرياد مي‌زند و حماسه‌اي مي‌آفريند كه افراد مختلف و رسانه‌ها از توصيف آن قاصر هستند.

رئيس‌جمهور افزود: ما بايد سپاسگزار درگاه الهي باشيم كه افتخار و توفيق خدمتگزاري به اين ملت بزرگ را نصيب‌مان كرده است و بايد جسم، توان و انديشه‌ي خود را وقف خدمت به ملتي كنيم كه شايسته‌تر از آنها براي خدمتگزاري نيست.

دكتر احمدي‌نژاد با تاكيد بر اين‌كه حماسه‌ي بزرگ 22 بهمن 84، جمهوري اسلامي ايران را يك گام بلند به سوي اهداف خود به پيش برد، تصريح كرد: اين حركت بزرگ ملت ايران بسياري از معادلات جهاني را به نفع اسلام و ايران به سرعت تحت تاثير قرار خواهد داد.

بر اساس اين گزارش هم‌چنين در اين جلسه تعدادي از پيشنهادهاي دستگاه‌هاي اجرايي به تصويب هيات وزيران رسيد.

منبع: خبرگزاری دانشجويان ايران - ایسنا

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo