شهید آوینی

 
برنامه های ویژه دهه فجر و ماه محرم برگزار می شود
برنامه های ویژه فرهنگسرای بهمن جهت گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و فرا رسیدن ماه محرم ، اعلام شد.

مدیر روابط عمومی فرهنگسرای بهمن افزود: همایش نخبگان و زبدگان با عنوان فرهنگ و تمدن اسلامی با مشارکت و همکاری بنیاد نخبگان شبکه 4 و 2 سیما همزمان با سوم محرم که مصادف است با انقلاب اسلامی ، اندیشه حسینی ، فرهنگ و تمدن اسلامی در سالن سینما چاپلین با حضور 1000 نفر از دانشجویان دختر نخبه از دانشگاه های سراسر کشور برگزار می شود.

حمزه نوذری ، از برگزاری مراسم تعزیه در دهه اول محرم خبر داد و گفت: برگزاری سوگواری با مشارکت انجمن اسلامی دانش آموزان در دهه اول محرم نیز از جمله برنامه های این مرکز است.

وی از اجرای برنامه ها و فعالیتهای ویژه نابینایان استان تهران در این ایام خبر داد و افزود: مسابقه عصا زنی ویژه نابینایان استان تهران در محوطه فرهنگسرا همزمان با سالروز ورود امام خمینی ( ره) ، بریل خوانی گلستان سعدی ، نمایشگاه دستاوردهای نابینایان استان تهران در ایام دهه فجر ، از جمله این برنامه ها است.

نوذری گفت: کارگاههای هنری به مناسبت ایام دهه فجر و محرم ، جشن کتاب و مسابقه کتابخوانی محله ای ، تصویر سازی قصص قرآنی با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، حج و زیارت ، اوقاف و امور خیریه و سازمان ملی جوانان از دیگر برنامه های فرهنگسرای بهمن در این ایام است.

منبع: خبرگزاري مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo