شهید آوینی

 
همایش "ذاکرین هیئتهای مذهبی" امروز برگزار می شود
همایش ذاکرین هیئتهای مذهبی، با شرکت 1600 مداح استان تهران امروز یکشنبه 9 بهمن ماه در مسجد بلال صداوسیما برگزار خواهد شد .

این همایش با هدف تبیین و تشریح فرهنگ صحیح عزاداری، یادآوری ضرورت انتخاب اشعار و الحان مناسب، ویژه مداحان منتخب استان تهران برگزار می شود .

این همایش با حضور اندیشمندان و فرهیختگان و شرکت 1600 مداح استان تهران برگزار خواهد شد و طی آن سخنرانان بر ضرورت بهره گیری از اشعار مورد استفاده مداحان تأکید خواهند کرد.

در این همایش یکروزه همچنین تصریح می شود که بیان و انتقال وقایع تاریخی و شرح زندگی ائمه معصومین (ع) از سوی مداحان به عنوان تأثیرگذارترین عناصر هیئتهای مذهبی، می بایست با دقت و توجه خاص صورت گیرد .

برگزاری همایش ذاکرین هیئتهای مذهبی از جمله فعالیتهای متعدد و متنوع سازمان تبلیغات استان تهران در راستای ارتقاء فعالیتهای مذهبی در ماه محرم و همچنین تقویت کیفی مجالس عزاداری است .

برگزاری همایش فجرآفرینان عاشورایی( ویژه مسئولین هیئتهای مذهبی)، تهیه منشوری برای تشریح وظایف هیئتهای مذهبی و تشکیل ستاد نظارت بر فعالیت هیئتهای مذهبی برخی دیگر از اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی استان در ایام محرم، با هدف آسیب زدایی از مراسم عزاداری این ایام و همچنین تقویت برنامه های مختلف است .

 

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo