شهید آوینی

 
نمایندگان صلیب سرخ جهانی از پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی بازدید کردند
نمایندگان سازمان صلیب سرخ جهانی در ایران جهت برگزاری همایش «اسلام و حقوق بشر دوستانه بین‌المللی» خواستار تعامل و همکاری بیشتر با پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلام شدند.

در قم، در این دیدار  حجت‌الاسلام والمسلمین حسین دیبا، معاون پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزاری این همایش از سوی سازمان صلیب سرخ جهانی را مفید دانست و گفت: برگزاری چنین برنامه‌هایی می‌تواند تصویر حقیقی از اسلام را در دیدگاه جهانیان قراردهد و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی نیز همین اهداف را دنبال می کند.

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت گسترده پژوهشگران این پژوهشگاه مطمئناً شاهد ارسال مقالات علمی و پژوهشی خوبی از آنها به همایش خواهیم بود.

در ادامه این دیدار آقای موبد گلابی، مشاور ارشد نمایندگی صلیب سرخ در ایران خواستار ارتباط بیشتر این سازمان با پژوهشکده‌های پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در زمینه حقوق بشر شد.

همایش اسلام و حقوق بشر دوستانه بین‌المللی سال آینده به ابتکار سازمان صلیب سرخ جهانی وهمکاری هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، مرکز مدیریت حوزه علمیه قم، مرکز جهانی اهل بیت(ع)، مرکز جهانی تقریب مذاهب اسلامی، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دانشگاه مفید و وزارت امور خارجه برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo