شهید آوینی

 
مجلس علت سقوط هواپیمای سی 130 را پیگیری می کند
غلامعلی حداد عادل رئیس مجلس شورای اسلامی‌ گفت: مجلس درباره علت سقوط هواپیمای سی 130حامل خبرنگاران ، عکاسان و فیلمبرداران حساس است و تلاش می‌کند با همکاری مسئولان، علت سقوط این هواپیما مشخص شود.

" رییس مجلس شورای اسلامی که امروز در مراسم تشییع پیکر شهدای سانحه سقوط هواپیمای  سی 130 در میدان بهارستان تهران سخن می‌گفت، تاکید کرد: اگر کوتاهی و سهل انگاری اتفاق افتاده دیگر نباید تکرار شود.

 

حداد عادل افزود : مسوولا ن‌ باید  با حداکثر دقت و مراقبت جهات ایمنی را رعایت کنند .

حداد عادل گفت : عزیزانی که همیشه خبرنگار بودند ، این‌بار خود خبر شده‌اند، خبری که هیچ ‌کس نمی‌تواند عمق فاجعه آن را اعلام کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود : با هیچ زبانی قادر نیستم ‌این مصیبت را به خانواده‌های داغدار و مردم تسلیت‌ بگویم و هیچ‌سخنی قادر به بیان احساس من نیست.

حداد عادل گفت : خبرنگارانی که جان خود را از دست دادند از جنس همان شهیدانی هستند که در کنار رزمندگان جان خود را در جبهه‌ها فدا کردند.

وی تصریح کرد :حادثه ‌سقوط هواپیما زمانی‌اتفاق افتاد که ‌قراربود خبرنگاران برای تقویت ارتش و میهن اسلامی به‌چابهار رفته و رزمایش را منعکس کنند.

وی همچنین از جانب نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز این واقعه دردناک را به مردم و خانواده‌های شهدا و جان باختگان تسلیت گفت و اظهار امیدواری که در آینده دیگر شاهد تکرار این گونه حوادث نباشیم.

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo