شهید آوینی
"او یک فرشته است" در ماه مبارک رمضان میهمان خانه هاست
شبکه دو سیما در ماه مبارک رمضان امسال، با یک سریال جدید و متفاوت به خانه ها خواهد آمد

"علیرضا افخمی" کارگردانی که پیش از این، سریال تلویزیونی  "تب سرد" را از او دیده ایم که با واکنش های مختلفی روبرو شد، این روزها سرگرم ساخت سریالی به نام او یک فرشته است که از مصنوعی عرفانی  مذهبی برخوردار است.
حسن جوهرچی ، مریم کاویانی ، بهاره افشار ، محمد حاتمی و مرتضی ضرابی بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش خواهند پرداخت . او یک فرشته است داستان مردمی است که در کنار خانواده اش زندگی آسوده ای دارد . اما یک روز ماجرایی روی می  دهد و زنی به زندگی آنها پا می گذارد . با ورود زن اتفاقات عجیبی روی می دهد که در نهایت زندگی مرد و خانواده اش را دستخوش تغییر می کند.

این سریال را رامین عباسی زاده تهیه می کند. عباسی زاده پیش از این تهیه کننده چند سریال پرمخاطب تلویزیونی مثل پلیس جوان و کت جادویی و همراز بوده است.
این سریال در 30 قسمت 30 دقیقه ای تهیه می شود و کار تصویربرداری آن در لوکشین هایی در تهران تا اواسط ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
بنا به این گزارش، برخی از دست اندرکاران این پروژه عبارتند از کارشناس مذهبی ، علیرضا برازش ، نویسنده فیلمنامه : علیرضا کاظمی پور ، مدیر تصویربرداری : اسفندیار شهیدی ، طراح صحنه، نازی پرتو زاده، مدیر تولید ، شهرام دانش پور ، صدا بردار : رضا کشاورز، تدوینگر : امیر ادیب پور طراح گریم : نوید فرح مرزی ، مدیر تدارکات : حسن خزرآبادی .

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo