شهید آوینی

 

مسابقه كتایخوانی «حضرت فاطمه (س) الگوی زن مسلمان» در ورامین برگزار می شود

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام و منزلت زن، معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین اقدام به برگزاری مسابقه كتابخوانی با عنوان ''حضرت فاطمه (س) الگوی زن مسلمان '' نمود.

سید رضا طباطبایی معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری ورامین در گفتگو با خبرنگار شبستان در این خصوص گفت : یكی از برنامه های منسجم و مدون حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی گرامی داشت هفته زن و ولادت حضرت زهرا (س) و فرزند برومندش حضرت امام خمینی امام خمینی (ره) است كه به این منظور باهمكاری واحد های مختلف حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی مسابقه كتابخوانی ''حضرت فاطمه (س) الگوی زن مسلمان'' برگزار می شود.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری ورامین در زمینه شرایط شركت در این مسابقه گفت : سوالات این مسابقه كه ویژه بانوان ساكن شهر ورامین است از منابعی چون كتاب مسئله حجاب ، نوشته آیت الله شهید مطهری و كتاب زندگی فاطمه زهرا (س) نوشته حجت الاسلام سید محسن محمودی طرح گردیده و خواهران و بانوان می توانند با مطالعه این كتابها پاسخگوی سوالات مطرح شده بوده و با دریافت سوالات و پاسخنامه ها از مراكزی چون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و تكمیل و ارسال پاسخنامه یا كپی آن در مسابقه مذكور شركت نمایند.

طباطبایی همچنین گفت : شهروندان محترم جهت كسب اطلاعات بیشتر به واحد روابط عمومی و یا سایت اینترنتی شهرداری ورامین www.shahrdarivaramin.com مراجعه و پاسخ های خود را حداكثر تا تاریخ 24/5/84 به روابط عمومی شهرداری ورامین ارسال نمایند.

وی در پایان افزود : پس از تصحیح پاسخ های رسیده در روز جمعه مورخه 28/5/84 مصادف با سالروز تولد حضرت امیر المومنین علی (ع) در محل برگزاری نماز جمعه شهرستان ورامین قرعه كشی این مسابقه انجام و به ده نفر از كسانی كه به سوالات مطروحه پاسخ صحیح ارائه نموده باشند به قید قرعه جوائزی اهدا خواهد شد.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo