شهید آوینی

 

جوایز برندگان هفتمین کتاب سال ولایت اهداء شد

طی مراسمی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از اساتید، علما ، فضلا و صاحب نظران حوزه و دانشگاه جوایز برگزیدگان هفتمین دوره کتاب سال ولایت اهداء شد.

در این مراسم ابتدا بیانیه هیات داوران قرائت شد. در بخشی از این بیانیه آمده است: در ارزیابی اولیه هیات داوران از بین 1260 عنوان کتاب در حوزه بزرگسالان 260 عنوان به مرحله دوم راه یافت و در مرحله بعدی 85 اثر انتخاب شد و از میان آنها در مرحله نهایی 8 اثر برگزیده شد و 12 اثر مورد تشویق قرار گرفت . اما در بخش کودک و نوجوان بنا به نظر هیات داوران کتابی به عنوان برگزیده یا درخور تشویق انتخاب نشد.

بنابراین گزارش در این دوره که با حمایت معاونت امور فرهنگی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری دبیرخانه کتاب سال ولایت برگزار شد، آثار برگزیده و تشویقی در سه زمینه تالیف، تحقیق و تدوین و ترجمه معرفی شدند.

در این دوره از موسسه فرهنگی مرکز نشر معارف اسلامی در جهان به مدیریت آیت الله حاج سید مجتبی موسوی لاری که در گسترش و ترویج فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در جهان نقش بارزی دارد قدردانی شد. همچنین از انتشارات المکتبه الحیدریه به پاس تولید و نشر بیش از هزار عنوان کتاب در طول یک قرن تلاش مستمر درباره فرهنگ شیعه و اهل بیت(ع) به عنوان ناشر برگزیده تقدیر شد.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo