شهید آوینی
 
انتشار ویژه نامه ای درباره اسلام توسط محافل صهیونیستی درآمریکا

یک روزنامه یهودی - صهیونیستی در آمریکا ادعا کرد که برای آشنائی بیشتر آمریکائیها با اسلام اقدام به انتشار ویژه نامه ای در مورد "اسرار و رموز اسلام" کرده است.

به نقل از پایگاه اینترنتی یو اس نیوز، این روزنامه با انتشار آگهی این نشریه بر روی سایت خود از علاقمندان درخواست کرده است تا با خواندن این مطلب به اسرار و رموز اسلام پی برند.

در ابتدای مطلب ، ابتدا اسلام را جوانترین دین بزرگ در دنیا معرفی کرده که بیش از 2/1 میلیارد پیرو در سراسر جهان دارد و از آموزه های قرآن پیروی می کنند .

این روزنامه در ادامه آگهی آورده است که یو اس نیوز و ورد ریپورت،  نگاهی عمیق به اسرار و رموز اسلام داشته است .

اسرار و رموز دین ( باورها و اعتقادات مسلمانان چیست؟حقایق و اسطوره ها) ، کتاب مقدس ( کسانی که برای اولین بار قرآن را می خوانند ممکن است آنچه را که می فهمند آنها را شگفت زده کند) ، امپراتوری قدرتمند( برای پنج کشور، مسلمانان بر جهان مسلط شده اند) ، چهره بیرونی اسلام ( چهره اسلام از می سی سی پی تا سانتا فه) ، اولین جنگ مقدس ( حقیقت درباره حماسه برخورد شرق و غرب ) از جمله موضوعات این ویژه نامه اعلام شده است .

گرچه از متن این مطالب اطلاع دقیقی در دست نیست ، اما با عنایت به رویکرد این روزنامه صهیونیستی  که خط مشی ضد عربی و اسلامی را سرلوحه خود قرار داده است و از سوی عناصر افراطی از جمله"مورتیمور زوکرمن" صهیونیست اداره می شود بنظر می رسد این مسأله نیز توطئه دیگری برای تخریب چهره اسلام باشد.

منبع:خبرگزاری مهر

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo