شهید آوینی
 
سایت اینترنتی شهید آوینی در اولین جشنواره نرم افزار علوم اسلامی حائز رتبه سوم شد

نخستین جشنواره نرم ‌افزار علوم اسلامی روز پنج ‌شنبه 5 خردادماه 84 با حضور کارشناسان حوزوی و دانشگاهی در فرهنگسرای قم برگزار گردید. در این جشنواره که به منظور تجلیل از تولیدکنندگان نرم‌افزارها و پایگاه‌های علوم اسلامی از سال گذشته آغاز شده بود، پس از فراخوان از عرضه‌کنندگان نرم‌ افزارها و پایگاه‌های اسلامی در چهار گروه آموزش، اطلاع‌رسانی، مالتی مدیا و متون، بررسی‌های کارشناسانه از سوی هیأت داوران انجام شده و برگزیدگان گروه‌های مختلف شناخته شدند که روز پنج‌ شنبه در مراسمی معرفی و از آنها قدردانی به عمل آمد.

در بخش پایگاه های علوم اسلامی این جشنواره که با همکاری شرکت تعاونی مراکز اطلاع رسانی علوم اسلامی و معاونت فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده بود، مرکز جهانی اطلاع رسانی آل البیت  به نشانی www.al-shia.com رتبه نخست را کسب کرد، سایت تبیان به نشانی www.tebyan.net دوم شد و مرکز اطلاع رسانی شهید آوینی حائز رتبه سوم شد.

لازم به ذکر است مراسم اهداء جوایز روز پنجشنبه، با حضور جناب آقای مسجد جامعی، وزیر محترم ارشاد و فرهنگ اسلامی و نیز جناب آقای مقتدایی، نماینده حوزه علمیه قم در شورای عالی اطلاع رسانی انجام گردید که طی آن به برگزیدگان جوایز و لوح تقدیر هایی اهداء شد که متن لوح تقدیر سایت شهید آوینی بدین شرح است:

 
 

 
 

   

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo