شهید آوینی
 
راهپیمایی نمازگزاران تهرانی در اعتراض به هتک حرمت نظامیان آمریکایی به قرآن مجید

همگام با سراسر کشور، ملت خداجوی تهران پس از اقامه نمازجمعه با شرکت در یک راهپیمایی اعتراض آمیز، اقدام بی شرمانه نظامیان آمریکایی در هتک حرمت قرآن کریم در گوانتانامو را محکوم کردند.

با پایان نمازجمعه این هفته تهران که به امامت آیت الله امامی کاشانی برگزار شد، مردم مومن و انقلابی تهران در حرکتی خودجوش با راهپیمایی از دانشگاه تهران به سوی میدان انقلاب با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار و مرگ بر اسراییل، اعتراض خود را نسبت به هتک حرمت به قرآن کریم اعلام کردند.

راهپیمایان همچنین بیانیه ای را منتشر کردند که در بخشی از آن آمده است: اکنون که دژخیمان رژیم لیبرال امپریالیسم آمریکای اشغالگر در ادامه تهاجم، اشغال و شکنجه های وحشیانه در افغانستان و عراق، اهانت به قرآن را برای درهم شکستن روحیه مسلمانان انتخاب کرده است ، بر همه واجب  است که به هر شکل به مقابله برخیزند.

راهپیمایان همچنین با در دست داشتن پلاکاردهایی در اعتراض به اقدام موهن آمریکایی ها به قرآن کریم، خواستار وحدت مسلمانان جهان برای مقابله با این اقدام موهن آمریکایی ها شدند.

بنابر این گزارش، علاوه برنمازگزاران ، بسیاری از شهروندان تهرانی نیز با پیوستن به راهپیمایان و سردادن شعارهای ضدآمریکایی، خشم و انزجار خود را نسبت به هتک حرمت به قرآن کریم اعلام کردند.

این گزارش می افزاید: راهپیمایان در بیانیه پایانی خود ضمن محکوم کردن اقدام وقیحانه آمریکایی ها، خواستار همبستگی بیش از پیش ملتهای مسلمان جهان در مقابله با اقدامات شدند.

 
Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo