شهید آوینی
 
تجمع اعتراض آمیز طلاب علوم دینی مدارس علمیه خراسان رضوی در اعتراض به هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم
فاجعه هتک حرمت امریکایی ها به قر آن کریم تکمیل سیاست استکباری آمریکا در جهان است و آمریکا به دنبال نابودی کامل اسلام در جهان خاکی است .

امروز (چهارشنبه) در تجمع اعتراض آمیز طلاب علوم دینی مدارس علمیه خراسان رضوی در اعتراض به هتک حرمت ساحت مقدس قرآن کریم که در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین علم الهدی ضمن بیان مطلب فوق افزود : برای ما که هر روز محکمتر از دیروز در مقابل دشمنی های آمریکا ایستاده ایم ،امروز هتک حرمت شیطان بزرگ نسبت به قر آن چندان شگفت انگیز نیست و جریان مقابله با آمریکا آنقدر زیاد شده است که امریکا مجبور شده است از جلد شیطانی خود خارج شود و با هتک حرمت قرآن  دشمنی خود را پیش ببرد .

وی اظهار داشت : در حال حاضر ما سه نمایش در پیش رو داریم : نمایش اول تایید و شناسایی مجدد استکبار در مقابل دنیای اسلام ،نمایش دوم در این رابطه مربوط به جریانهای سیاسی داخلی است که تا دیروز می پنداشتند جدایی از آمریکا علت عقب افتادگی جامعه ماست و معتقد بودند تنها راه تثبیت توسعه اقتصادی ما دست دادن به آمریکا است و هنوز هم برخی تریبونهای داخلی این پندار غلط را وقیحانه تبلیغ می کنند .

خطیب جمعه مشهد ادامه داد : در نمایش سوم ما در مقابل جریانهای افراطی سکولار داخلی قرار داریم که دو جریان تفریطی را دنبال می کنند . وی گفت : گروه اول در تریبون تشکیلات مطرود و منفور ندای جدایی دین از سیاست را سر می دهند و معتقدند باید نظامی فاصله دار از دین در جامعه ایجاد کرد .

به گفته وی در جبهه افراطیون سکولار شکل ویروس را می توان ترسیم کرد که معتقدند دین مداری در قالب جریانهای شخصی خلاصه می شود و تا روز قیام امام زمان در عرصه جامعه سازی اسلام نباید نقشی داشته باشد .

علم الهدی تصریح کرد : مسلما هتک حرمت قر آن در زندانهای گوآنتانامو و ابو غریب توسط چند سرباز آمریکایی و در مقابل دیدگان چند زندانی عملی حساب شده و ریشه ای بوده است .

امام جمعه مشهد توطئه های حال حاضر استکبار را توطئه های سه گانه نامید و گفت : توطئه اول پرده دری و شکستن حرمت اسلام در دنیا ست و توطئه دوم اینکه امروز آمریکا با یک جبهه ضد استکباری مواجه است و می خواهد یک جبهه استکباری تحت کنترل خود را بوجود آورد و باید گفت جریان بن لادن و طالبان هم بصورت افسانه وار در همین راستا توسط آمریکایی ها بزرگ شده است .

وی گفت : در توطئه سوم آمریکایی ها می خواهند ما به جبهه ضد استکبار بپیوندیم و با این پیوندی که ایجاد می شود آنها بتوانند از پشت سر راه پیدا کنند و این جبهه را سرکوب کنند .

خطیب جمعه مشهد در پایان تصریح کرد : مقام معظم رهبری با رهنمود روشنفکرانه خود مسیر راه را برای ما روشن کرده اند گفته اند باید جوانان ما در خط آرمانگری در همه اصول انقلاب شرکت کنند ،البته تجربه نشان داده است که خط استکبار ستیزی پیروز است و باید تا نقطه عطف پیروزی خط استکبار ستیزی پیش رفت . 

در مراسم فوق که با فریادهای الله اکبر ،لااله الا الله و مرگ بر آمریکا آغاز شد حدود هزار نفر از طلاب مدارس علمیه خراسان رضوی شرکت داشتند . در پایان مراسم نیز بیانیه مدرسین و اساتید حوزه های علمیه خراسان رضوی با فریاد تکبیر حاضران قرائت شد

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo