شهید آوینی
 
‌بسیج امکانات شهرداری برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

در نشست مشترک شورای شهرداران، مدیران و معاونان شهرداری تهران با دکتر احمدی نژاد ، بربسیج نیروها و امکانات این سازمان برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن مراسم سالروز ارتحال جانگداز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی تاکید شد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تهران ، در این نشست  دکتر محمود احمدی نژاد ضمن دعوت از شهرداران مناطق 22 گانه برای انجام بخشی از امور مربوط به سرویس دهی و ارائه خدمات مختلف ترافیکی ، اسکان ، تغذیه و.. زائران حرم مطهر آن حضرت، از مجموعه  مدیران شهرداری تهران خواست تا تمام همت و تلاش خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم بین المللی به میدان بیاورند  .

معاون اجتماعی شهردار تهران نیز در این نشست با ارایه گزارشی از مجموعه برنامه های پیش بینی شده برای برگزاری این مراسم اظهار داشت: شهرداری  مانند سال گذشته به لحاظ نرم افزاری، پشتیبانی و پذیرایی زائران نقش جدی خواهد داشت و در همین راستا با هدف نشر فرهنگ و معارف امام راحل و تبیین اندیشه های آن حضرت، مسابقات مختلف فرهنگی اعم از عکس ، مقاله ، کتابخوانی و مسابقات ورزشی از قبیل دوی همگانی و.. نیز در طول این مراسم برگزار خواهد شد.

 اسفندیار رحیم مشایی در ادامه افزود: ایجاد ایستگاههای صلواتی در طول مسیر حرکت زائرین به طرف مرقد مطهر ، استقرار گروههای امداد ، اورژانس و آتش نشانی ، نصب سطل های زباله به تعداد مورد نیاز و حفظ بهداشت و سلامت محیط و تجدید بیعت کارکنان شهرداری با آرمانهای امام راحل از جمله برنامه های پیش بینی شده برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم باشکوه است.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo