شهید آوینی
 
كرمان در درياي بيكران شور و شادي غرق شد
 با ورود كاروان مقام معظم رهبري به استان كرمان ،شهر كرمان كه از ساعات اوليه بامداد امروز يكشنبه در مسيرهاي منتهي به كاروان معظم له اجتماع كرده بودند با رويت چهره منور رهبرشان در درياي بيكران شور و شادي غرق شدند.

آنچه در اين لحظات مي‌توان از نزديك ديد ، شور و شادي زايدالوصفي است كه كرمان و كرماني‌ها هرگز در طول تاريخ پر افتخارشان بخود نديده‌اند.

جوانان ، نوجوانان و خردسالاني را مي‌بينيد كه مي‌خواهند رهبر و مولايشان را از نزديك زيارت كند و نسبت به ايشان ابراز ارادت كنند .

مادران شهيدي را مي‌بينيد كه باتمثال رهبرخودمي‌خواهند به رهبرشان بگويند ماهمچون شهيدمان تاآخرين قطره خونمان باتو عهد و پيمان مي‌بينديم و افتخار مي كنيم فرزندانمان در مسير اعتلاي دين و انقلاب و آرمانهاي متعالي خميني كبير و فرزند برومندش سيد علي خامنه‌اي نثار جان كرده‌اند.

آري رهبرا آنچه در اين ديار گذشت بسيار سخت و طاقت فرسا بود ولي خدا را شاكريم كه‌كريمي همچون تو داريم كه‌مي‌توانيم به‌او تكيه كنيم ومرگ عزيزانمان را در دلهايمان التيام بخشيم.

سيل جمعيت حاضر در مسير استقبال ،خودروي حامل مقام عظماي ولايت را همچون نگيني لاجوردي احاطه كرده‌اند.

جوانان و نوجوانان و نونهالان اين ديار كه بخش اعظمي از جمعيت حاضر را تشكيل مي‌دهند مگر مي‌توانند به راحتي از ديدن مرادشان چشم بپوشند.

اكنون پس از سالها ،انتظار بسر رسيده و مي‌خواهند به هر قيمتي چهره منور فرزند فاطمه(س) سيد عاليقدر جهان تشييع را از نزديك نظاره كنند و به عشق ديدن او آرام گيرند.

خودروي حامل رهبري لحظات كندي را سپري مي‌كند نيروهاي همراه با متانت و بزرگ منشي جمعيت حاضر را كنار مي‌زنند.

جمعيت چند كيلومتري قشرهاي مختلف مردم را باگلهاي صورتي،گلايل وپرچم‌هاي سه رنگ جمهوري اسلامي را مي‌بينيد كه‌در دو طرف خيابانها و ميادين اصلي شهر كرمان از نخستين ساعات بامداد امروز به انتظار و نظاره نشسته‌اند تا از نزديك به مولايشان سلام و عرض ادب و احترام كنند.

همچون دوران دفاع مقدس مردم كرمان در يك حركت نمادين در سالي كه مزين به سال همبستگي ملي و مشاركت عمومي است ايستگاه‌هاي صلواتي برپا كرده‌اند تا محبان و شيفتگان رهبر عظيم الشان انقلاب را گلويي تازه بخشند.

آنچه امروز مي‌بينيد غيرقابل توصيف است ، پس از گذشت ‪ ۲۶‬سال از طليعه سبز انقلاب اسلامي با حضور جمعيت حاضر، سند گويايي از همبستگي، همدلي مردم به ولايت و رهبري و امامت است.

چه كسي مي‌تواند چنين واقعيت و شمع فروزاني را ناديده گيرد و آنرا نفي كند.

اكنون فرزند خلف زهراي اطهر ، زغيم عاليقدر جهان تشيع نه در غياب بلكه آشكارا در ميان آنان آمده تا با عطر وجودش غم‌ها و رنجهاي چند ساله اين ديار را بزدايد وخوان نعمت وبركت را در جاي جاي اين پهنه كويري كه سالها طمع خشكسالي را چشيده بگستراند.

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo