شهید آوینی
 
تجليل از 42 اثر منتخب چهارمين جشنواره نماز و نيايش 

دبير چهارمين جشنواره توليدات آثار راديويي و تلوزيوني نماز و نيايش هدف از برگزاري چهارمين جشنواره را ترويج فرهنگ نماز و ترغيب هنرمندان و تهيه كنندگان برنامه‌هاي صدا و سيما براي توليد آثاري با مضامين نماز و نيايش دانست.

حسين دارزين دبير چهارمين جشنواره توليدات آثار راديويي و تلوزيوني نماز و نيايش گفت: چهارمين جشنواره نماز و نيايش با هدف ترويج فرهنگ نماز و ترغيب و تشويق هنرمندان و تهيه كنندگان برنامه‌هاي صدا و سيما و بالا بردن سطح كيفي و الگوسازي در عرصه توليد برنامه هاي صدا و سيما پيرامون فرهنگ نماز و نيايش و فراهم نمودن بستري مناسبت براي ارائه توانمندي‌ها ، كشف استعدادها و معرفي آثار نمونه ستاد اقامه نماز سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران برگزار مي‌شود.

دبير چهارمين جشنواره نماز و نيايش در ادامه افزود: حدود 300 برنامه راديو و تلوزيوني در قالب‌هاي نماهنگ، انيميشن، داستاني، سرود، تركيبي، ‌كودك و نوجوان و مستند به دبيرخانه جشنواره ارسال شد كه پس از بازنگري هيئت داوران، ‌42 برنامه به عنوان آثار منتختب چهارمين جشنواره انتخاب كردند.

حسين درازين در پايان خاطر كرد: ‌در بخش ويژه چهارمين جشنواره نماز و نيايش از اجراكنندگان نماهنگ‌هاي توليدي ستاد اقامه نماز و تهيه كنندگان برنامه‌هاي ويژه اذان، نامه اي به خدا و شكوفه‌هاي آسمان تجليل خواهد شد.

گفتني است چهارمين جشنواره توليدات آثار راديويي و تلوزيوني نماز و نيايش فردا يكشنبه 4 ارديبهشت ماه با تجليل از 42 برنامه راديو و تلوزيوني منتخب و با حضور مهندس ضرغامي و حجت الاسلام محسن قرائتي و جمعي از مسئولين ستاد اقامه نماز ادارات و وزارتخانه‌ها در سالن همايش‌هاي بين‌المللي سازمان صدا و سيما برگزار مي‌شود .

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo