اطلاعيه سازمان تبليغات اسلامي به مناسبت تشييع با شکوه شهدا :

مردان بي ادعا سوار بر مرکب شهادت از راهي دراز به مصلاي ياسها مي رسند

روابط عمومي سازمان تبليغات اسلامي با صدور اطلاعيه اي به مناسبت تشييع پيکر پاک 300 شهيد دفاع مقدس، بر پيمودن راه شهيدان و تجليل از آن بزرگواران تاکيد کرد.

به گزارش خبرگزاري مهر در بخشي از اين اطلاعيه آمده است : مردان بي ادعا سوار بر مرکب شهادت از راهي دراز به مصلاي ياسها مي رسند و سوگواران و دل نثاران فاطمه سلام الله عليها بار اندوهي ديگر بر دوش مي کشند و راضي به رضاي يار، زيباي زهرا سلام لله عليها را غمگينانه زمزمه مي کنند.
بار ديگرعطر شهادت در سراي دل مي پيچيد و سيماي عصر عاشورا بر ورق، نگاه مي بندد و باز وداع دلگير سالار شهيدان در سراي يادها زنده مي شود.
درود بي پايان حضرت دوست و فرشتگان رحمت الهي و انبياء و اولياء و پيشيوايان هدايت انساني به روان تابناک شهيداني باد که در دوران غرب و تنهايي ملت، بهنگامه هجوم کرکسان پليد زماني و ايادي استکبار دنيا را از پاي برگفتند و به نبردي مردانه و جانانه همت گماردند و بربلنداي منار و گنبد ايثار، اذان عشق و رشادت فرياد نمودند.
امروز جان عاشقان در التهاب ديدار 300 خورشيد سوخته مي گذارد و هزاران ديده بر خاطره خون حماسه وران سالهاي حضور و ايثار، به انتظار نشسته است.
 سازمان تبليغات اسلامي ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي هشت سال دفاع مقدس ورود فرشتگان عرش و پرستوهاي زخمديده جهان را به ميهن اسلامي گرامي داشته، تاکيد دارد اين ديدار، ميثاق عهدمان با ولي و مقتداي مجاهدان، رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله العظمي خامنه اي را استوارترخواهد نمود و آهنگ استکبار ستيزي و ستم سوزمان را خوشنواتر خواهد کرد.
به همين مناسبت تشييع ابدان مطهر300 شهيد دفاع مقدس در تاريخ 22/4/82 همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه راس ساعت 9 صبح از محل مصلاي امام خمياني (ره) تهران آغاز خواهد شد، اين حرکت را با زبان جان و واژگان قاموس خدا خوش آمدگويشان خواهيم بود و آنگاه پس از ميثاقي عاشقانه با دلي پرسوز و گونه هاي خيس با مردان عزم و رزم وداع نموده به سوي باغ بهشت مشايعتشان خواهيم کرد.