فتوای سایت‌های وهابی: آیت الله سیستانی را ترور كنید
 برخی سایت‌های اینترنتی سلفی‌ها در عربستان سعودی، مردم را به ترور آیت‌الله سیستانی تحریك می‌كنند.

برخی سایتهای اینترنتی وابسته به جریان افراطی سلفی در عربستان سعودی كه به صورت مستقیم یا غیرمستقیم بر اوضاع داخلی عراق تأثیر دارند، با صدور بیانیه‌هایی خواستار ترور آیت‌الله سیستانی، مرجع عالی شیعیان عراق شدند.

یكی از شیخ‌های این گروه در سایت «منتدیات القمه» كه تحت سیطره وهابی‌ها قرار دارد، طی مقاله‌ای، خواستار قتل آیت‌الله سیستانی شده است، چراكه به اعتقاد وی،‌ ایشان بیش از اشغالگران مستحق كشته شدن است.

نویسنده مقاله یادشده گفته است: شنیده‌ایم كه مارك كمیت، به دست مجاهدین كشته شده است و خدا را به خاطر قدرت مجاهدین، شاكریم. اما كسی كه بیشتر از كمیت و حتی بیشتر از بوش استحقاق كشته شدن را دارد، سیستانی است، چرا كه كشته شدن مسلمانان در فلوجه و كشته شدن علمای اسلام را حلال اعلام كرده است، به گونه‌ای كه شاهد ترور برخی اعضای هیأت علمای مسلمین بودیم.وی با رد همه دعوتهای شیعیان كه خواستار وحدت شیعیان و سنی‌ها هستند، تأكید كرده است كه شیعیان برای كشته شدن، نسبت به صلیبی‌ها اولویت دارند.

این در حالی است كه آیت‌الله سیستانی، هیچ‌گاه چنین فتوایی نداده و حتی در روزهای گذشته نسبت به تعرض به مسجد اهل سنت در بغداد، به شدت واكنش نشان داده است.

برخی علما می‌گویند، دلیل اصلی انگیزه‌های تروریستی، افراطی‌گری، كشتار و بمب‌گذاری‌های این گروه افراطی به اصول و عقاید نادرستی بازمی‌گردد كه آنها به آن اعتقاد دارند.

 

Logo
https://old.aviny.com/news/83/09/07/11.aspx?&mode=print