14/8/58

حمایت حضرت امام از اشغال لانه جاسوسی امریكا.

14/8/59

جبهه جنوب : گلوله باران آبادان و اهواز ـ تحرك و انتقال نیرو در سوسنگرد و شوش ـ درگیری ایذایی خودی در دشت عباس . جبهه میانی : ادامه درگیری در كنجان چم ( مهران ) . جبهه شمالی : تحركات ضدانقلاب .

هشدار امام خمینی درباره لزوم شكسته شدن حصر آبادان و اتخاذ موضع تهاجمی از سوی خودی .

14/8/63

ادامه تحركات ایذایی ضدانقلابیون در مناطق كردنشین به ویژه در دیواندره طی چند روز اخیر گزارشات مختلف و متناقض از دیدارها و روابط اكراد بارزانی و طالبانی با دولت عراق جهت توافق بر سر اختلافات و خودمختاری و چشمانداز ناامید كننده از آینده این توافقات

حركات ایذایی ضدانقلاب در سالگرد اشغال سفارت امریكا. گزارشی از اقدامات یك روحانی اهل سنت مرتبط با عربستان برای ترویج وهابیت در روستاهای مرزی خراسان.

14/8/65

در جلسات امروز نیروی زمینی سپاه با حضور فرماندهان قرارگاهها، فرمانده نیروی هوایی سپاه و مسئولان حفاظت، موضوعات كنترل و ترددها و حفاظت منطقه عملیاتی، پدافند هوایی، ترابری هوایی و پدافند شیمیایی بحث و بررسی شد. دشمن در جزیره امالرصاص و اطراف آن، به فعالیتهای مهندسی و تقویت مواضع خود ادامه میدهد.

دستورالعمل و ابلاغیههای سپاه كشوری، ستاد مركزی سپاه و ستاد پشتیبانی جنگ نخستوزیری جهت اعزام بزرگ سپاهیان محمد(ص) به جبههها.

چند ناوچه عراقی روبهروی بندر كویت هدف آتش توپخانه ایران قرارگرفتند. لایروبی خورالصبیه با هماهنگی عراق و كویت برای دستیابی عراق به خلیج فارس.

بمباران آبادان و تجاوز هواپیماهای عراقی به حریم شهرهای، نهاوند، ملایر و قم.

افشای ماجرای مك فارلین توسط آقای رفسنجانی در سالروز تسخیر لانه جاسوسی.

 
 
https://old.aviny.com/archive/war/08/14.aspx?&mode=print
Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved