بخش شهید آوینی حرف دل موبایل شعر و سبک اوقات شرعی کتابخانه گالری عکس  صوتی فیلم و کلیپ لینکستان استخاره دانلود نرم افزار بازی آنلاین
خرابی لینک Instagram


روز شمار دفاع مقدس

04/10/58

سفر شوراي ويژه دولت به كردستان (داريوش فروهر، صباغيان و ...)

04/10/59

جبهه جنوب : اجراي آتش روي آبادان و اهواز .

جبهه شمالي : سه گزارش كوتاه از عمليات در دزلي و بازي دراز و بمباران پالايشگاه كركوك .

 سخنان امام خميني در تمجيد از مردم ايثارگري كه به جز صدر اسلام نمونه اي از تاريخ ندارند و سرزنش جريان هاي طرفدار شرق و غرب كه مشغول شرارت هستند .

 سخنراني نخست وزير درباره مشكلات ناشي از جنگ و مذمّت كساني كه در زمان جنگ و مبارزه با امپرياليسم ، عملاً با امپرياليستها همكاري ميكنند و درصدر تشنج آفريني و تضعيف ارگانهاي مملكتي بر می آيند .

سخنراني صدام حسين در هيات دولت و اعلام مواضع قدرتمندانه در قبال جنگ و آينده آن : انگيزههاي عراق از شروع جنگ ، دلايل نپذيرفتن و لغو قرارداد 1975 ، علل بازگشت نيروهاي عراقي به مرزهاي بين المللي ، جنگ طولاني و تداوم اشغال خاك ايران ، ضرورت باقيماندن اراضي اشغالي جنوب و غرب ايران در نقشه نظامي عراق ، حاكميت بر شط العرب بدون شرط عقبنشيني نيروهاي عراقي و گشودن جبهه جديد در شمال غرب جهت فشار بيشتر ايران براي پذيرش آتش بس .

 مواضع اسرائيل در قبال جنگ ايران و عراق از زبان عزروايزمن : با جنگ ايران و عراق ديگر مسئله فلسطين تنها مسئله خاورميانه نيست . ايران نظير برخي كشورهاي ديگر ميتواند به دو ايران شمالي و جنوبي تقسيم شود .

 گزارشي از همكاري نظامي فرانسه و عراق .

04/10/65

عمليات كربلاي 4 و آزاد شدن جزيره مهم ام‌الرصاص عراق .

 

 
 Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved