بخش شهید آوینی حرف دل موبایل شعر و سبک اوقات شرعی کتابخانه گالری عکس  صوتی فیلم و کلیپ لینکستان استخاره دانلود نرم افزار بازی آنلاین
خرابی لینک Instagram


08/03/58

اوج‌گیری بحران در خرمشهر : اعتصاب غذای اعضای كانون فرهنگی ـ نظامی انقلابیون مسلمان خرمشهر متحصن در مسجد جامع ؛ راهپیمایی در خرمشهر به حمایت از اعزام تكاوران به خرمشهر برای برقراری نظم و خلع سلاح عمومی در شهر ؛ حمله عناصر خلق عرب به گمرك خرمشهر و به شهادت رساندن دو پاسدار انقلاب ، اطلاعیه دولت درباره درگیری در گمرك ؛ اعلام وضعیت فوق العاده ؛ محاصره گمرك و نخلستان‌های اطراف شهر توسط پاسداران انقلاب و تكاوران ، تشكیل شورای تأمین شهر با شركت مدنی استاندار ؛ مهلت‌خواهی 24 ساعته نمایندگان شیخ شبیر و سران قابل برای حل قضایا و توافق برای تعویق خلع سلاح عمومی تا روز پنج‌شنبه .

گزارش یونایتدپرس از وقایع امروز خرمشهر : زد و خورد بین نیروهای دولتی با چریك‌های عرب در خرمشهر و اعتصاب 24 روزه كاركنان بندر .

راهپیمایی و تظاهرات در اهواز به حمایت از مدنی استاندار خوزستان ، محكومیت عاملین سوء قصد به حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی و هرگونه تجزیه‌طلبی در خوزستان .

وعده آیت الله ربانی شیرازی در مهاباد مبنی بر تشكیل كمیته‌ای مركب از برادران كرد و ترك برای تأمین امنیت شهر نقده ، بازگرداندن آوارگان و پرداخت خسارت به آنان از سوی دولت .

گزارش سفارت آمریكا در جده به وزارت امورخارجه آن كشور در مورد “ اعدام‌ها در ایران “ و بررسی اظهارات احمد سراج مدیر امور سیاسی وزارت امورخارجه درباره اعدام‌ها در ایران و توصیه كاركنان سفارت آمریكا در تهران به اینكه در مورد اعدام‌ها سكوت اختیار كنند .

هشدار دادستان گنبد كاووس در مورد توطئه‌های ضد انقلاب در منطقه برای برافروختن آتش اختلافات میان مردم ، گزارش كیهان از تلاش گروه‌های چپ در تحریك مردم و كارگران به اعتصاب ، فعالیت‌های ستاد مركزی شوراهای تركمن‌صحرا علیه دولت و …

برگزاری كنگره 4 روزة وكلای دادگستری در كاخ دادگستری و عنوان مطالبی علیه نظام جدید توسط شركت كنندگان و سخنرانی وزیران دادگستری ، امور خارجه و مدیر عامل شركت نفت ، قرائت پیام مهندس بازرگان . حسن نزیه از سخنرانان كنگره : اگر ما فكر كنیم تمام مسائل سیاسی ، اقتصادی و قضایی را می‌توانیم در قالب اسلامی بسازیم ، آیات عظام همه می‌دانند این امر در شرایط حاضر نه مقدور است ، نه ممكن و نه مفید .

سخنرانی آیت الله دكتر بهشتی تحت عنوان “ شرح علل نگرانی‌های عمیق امام “ و تشریح فعل و انفعالات سیاسی مشكوكی كه در كشور جریان دارد از جمله اقدامات برخی روشنفكران و لیبرال‌ها در ناتوان نشان دادن دین در اداره كشور و حمله شدید به برخی سخنرانان كنگره وكلای دادگستری .

شروع به كار مراكز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تعدادی از شهرهای كشور و درخواست ستاد مركزی سپاه از مسئولان كمیته‌ها و پاسداران دیگر شهرها جهت مراجعه برای تشكیل ستاد فرماندهی در آن شهرها و تأكید بر این كه كسی بدون مجوز از ستاد فرماندهی سپاه نمی‌تواند تحت نام سپاه فعالیت كند .

انتشار اعلامیه نیروی هوایی جمهوری اسلامی و حمله شدید به گروه‌هایی همچون سازمان چریك‌های فدایی خلق كه تلاش دارند در نیروهای مسلح نفوذ كنند و اعلام اینكه ایدئولوژی ما اسلام ، رهبر ما امام خمینی و دستور العمل زندگی ما قرآن است .

واكنش دكتر یزدی وزیر امور خارجه و داریوش فروهر وزیر كار در مورد سخنان منسوب به آیت الله خلخالی در دوبی در خصوص تغییر نام خلیج فارس به خلیج اسلامی .

تلگرام سرّی قرارگاه سیا در تهران به رئیس سیا در واشنگتن با عنوان “ آخرین اقدامات انجام شده برای نزدیكی با آیت الله شریعتمداری “ و معرفی حسن شریعتمداری جهت برقراری ارتباط .
08/03/60
عملیات آزادسازی كاوه زهرا محور پاوه – نوسود.
08/03/63
نماینده آمریكا در سازمان ملل: آمریكا به هیچ‌وجه مستقیماً وارد خلیج فارس نخواهد شد.
08/03/64
عبدالسلام تریكی وزیر خارجه لیبی: لیبی خواستار آن است كه همه كشورهای جهان صدور اسلحه به ایران و عراق را قطع كنند. ایران این سلاحها را بطور مستقیم از شوروی دریافت كرده است.
08/03/66
استقرار بزرگترین پایگاه دریایی سپاه پاسداران در منطقه خلیج فارس

 

 
 Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved