بخش شهید آوینی حرف دل موبایل شعر و سبک اوقات شرعی کتابخانه گالری عکس  صوتی فیلم و کلیپ لینکستان استخاره دانلود نرم افزار بازی آنلاین
خرابی لینک Instagram


04/01/58
ادامه مذاكرات در دانشكده تربیت دبیر سنندج ؛ اعلام و تشكیل جلسه قدردانی از آیت الله طالقانی در میدان آزادی سنندج و سخنرانی ایشان در این اجتماع ؛ نصایح و. هشدار آیت الله طالقانی : «دستهای ناپاكی در كار است تا امنیت كشور و اتحاد ملت را بر هم زند ؛ این را خنثی كنید . علل و عوامل حوادث سنندج جنبه روانی و جنبه شیطانی دارد … »

گزارش پیشرفت امور و تصمیمهای گرفته شده : «تشكیل شورای موقت شهر مركب از نمایندگان گروههای مختلف .

شورای موقت یك هفته برای انجام دادن مقدمات انتخابات شورای شهر وقت دارد . با تشكیل شورای شهر ، این شورا موظف به حفظ امنیت و رفع مشكلات مردم خواهد بود . سنندج اولین شهر است كه دارای شورا می شود و باید نماینده مردم و نمونه و الگو باشد . دستگیرشدگان پادگان سنندج بزودی آزاد می شوند . »

پیام رادیو - تلویزیونی آیت الله طالقانی خطاب به مردم كردستان شامل گزارشی از آنچه انجام شده است و اینكه به ارتش به دید سابق نگاه نكنید و در رفراندوم شركت كنید .

گزارش صدرحاج سیدجوادی ( وزیر كشور ) از جریان مذاكره با گروههای سیاسی - مذهبی در سنندج و دستاوردهای آن در مصاحبه مفصل با رادیو تلویزیون سنندج : همه مسائل پیش آمده با حسن نیت گروهها ، از راه گفتگو بتدریج حل شد یا در جریان حل است .

گزارش خیلی محرمانه سفارت آمریكا در تهران از آخرین وضعیت سنندج : اگر دولت موقت در جهت رسمیت دادن به خودمختاری قابل ملاحظه ای كه اكنون عملاً در كردستان وجود دارد حركت نكند ، به احتمال زیاد بزودی با خواستهایی به مراتب افراطی تر از خواستهای كنونی مواجه خواهد شد .

تسلیم پذیری مسؤولان دولتی استانها در مقابل گروههای فشار : اطلاعیه استاندار آذربایجان شرقی درباره امضای توافقنامه با هواداران سازمان چریكهای فدایی خلق در تبریز و پایان تحصن شش روزة آنها .

پیام امام خطاب به مردم و بخصوص تاكید بر شركت زنان در رفراندوم : امروز اهمال در شركت در رفراندوم و سردی و سستی در این امر حیاتی موجب هدر رفتن خون شهیدان و تباهی كشیدن كشور و اسلام عزیز است .

04/01/60

آزاد سازی قله سوق الجیشی تته در محور مرزی مریوان- پنجوین توسط رزمندگان جبهه غرب

04/01/66

هاشمی رفسنجانی: اگر آمریكا بخواهد در خلیج فارس مداخله كند امنیتش در همه جای دنیا به خطر خواهد افتاد.

نیویورك پست: آمریكا آماده است به بهانه حفاظت از كشتیرانی در خلیج فارس به ایران حمله كند.

پیشنهاد رسمی آمریكا به كویت برای حمایت نظامی از نفتكش‌های آن كشور.

04/01/67

محكوم شدن استفاده سلاح های شیمیایی توسط امریكا

عملیات بیت‌‌المقدس 4

 

 
 Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved