شهید آوینی

 

بهائیت فراتر از مذهبی دروغین

طی سالهای اخیر همانطور که دشمنی صهیونیسم با اسلام و ایران بیشتر و کینه شان عمق بیشتری یافته است ، فعالیت بهائیت هم در جهت منافع صهیونیسم جهانی گسترش پیدا کرده .و از آنجا که اسلام و تعلیمات اسلامی خواهان بیشتر و مخاطبان بیشماری را در سراسر دنیا پیدا کرده، این فرقه نیز هیچ تلاشی رادر جهت مبارزه با اسلام و به خصوص تشیع فروگذار نکرده است.
 

طی سالهای اخیر همانطور که دشمنی صهیونیسم با اسلام و ایران بیشتر و کینه شان عمق بیشتری یافته است ، فعالیت بهائیت هم در جهت منافع صهیونیسم جهانی گسترش پیدا کرده .و از آنجا که اسلام و تعلیمات اسلامی خواهان بیشتر و مخاطبان بیشماری را در سراسر دنیا پیدا کرده، این فرقه نیز هیچ تلاشی رادر جهت مبارزه با اسلام و به خصوص تشیع فروگذار نکرده است.

در حال حاضر ، ما در دورانی هستیم که جوانان کشورمان جهت تحصیل ، کار و یا زندگی به صورت موقت یا دائم راهی خارج از کشور می شوند که فارغ از مزایا و تجربیاتی که در آن است پاره ای خطرات نیز متوجه آنان میباشد. دشمنان ما که در داخل کشور مجال کمتری در جهت پیشبرد اهدافشان دارند ، در خارج از مرزهای کشور اسلامی ما با فراق بال و آسودگی بیشتر میتوانند به نیت شومشان برسند . با بالا بردن سطح آگاهی به مقدار زیادی می توان از شدت خطرات پیش رو کاست یا آنها را دفع نمود. در همین راستا یکی از جمله خطرات پیش روبه دام افتادن در دام مذاهب دروغین و انحرافی است. فرقه ضاله بهائیت هم یکی از اینگونه مذاهب دروغین است که در خارج از کشور هم فعالیت هایی انجام می دهد. در این نوشتار که تجربیات دوران دانشجویی نویسنده در خارج از کشور میباشد سعی شده تا ابعادی از فعالیت اعضای این فرقه در خارج از کشور را که شخصا مشاهده و کسب اطلاع نموده جهت آگاه سازی هموطنان وجوانان کشور ارائه گردد. ان شاء ا… مورد قبول حضرت ولی عصر واقع گردد و عاقبت همه ختم به خیر شود.

هدف ما هستیم

فرقه مذکور با فرستادن مبلغان خود به اقصی نقاط جهان شبکه ای گسترده را به وجود آورده که با مقاصد مشخصی علیه مسلمانان و ایرانیان مأموریت خود را انجام میدهند.
این فرستادگان (مبلغان) که خود را مربی یا لیدر معرفی میکنند در کوچکترین شهرهای دنیا هم حضور داشته و گزارشاتی را از اوضاع و احوال و شرایط سیاسی و اقتصادی شهر محل سکونت خود (که به عبارتی محل مأموریشان نیز محسوب میگردد) را به صورت مرتب به مراکز خود ارسال میدارند.
اولین وظیفه اشخاص مذکور شناسایی و آمار تعداد ایرانیان حاضر در محل مأموریت خود بوده و پس از آن شناسایی شیعیان و مسلمین ساکن در آن محل (در صورتی که کشور اسلامی نباشد) می باشد. در جهت نیل به این اطلاعات متأسفانه بعضا مشاهده شده تعداد اندکی از هموطنان سرخورده از اجتماع که دلیل عدم توفیقشان در زتدگی را از دید جامعه میبینند با همکاری کردن با این فرقه جهت فریب و جذب افراد، سعی در انتقام گیری از اجتماع دارند.
هدف اصلی این گروه ما هستیم، ما شیعیان و به خصوص ایرانیان شیعه . در جعمها و تبلیغاتی که انجام میدهند در کنار دعوت مردم به گرویدن به اصطلاح دینشان ، وجهه بین المللی جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال برده و تخریب میکنند و اخیرا هم که گویا تازه متوجه شده اند که عدم استقبال مردم ایران از آنها، نه تنها به خاطر مخالفت جمهوری اسلامی بوده، بلکه خود مردم هم علاقه ای به آنها نداشته و آنها را طرد می نمایند؛ مردم ایران را هم هدف تبلیغات مسموم خود قرارداده اند.
در اینجا، این سوال مطرح میگردد که اگر واقعا تنها هدف آنها دعوت به فرقه بهائیت است، به چه علت در همه جا بر علیه مسلمانان ، شیعیان، جمهوری اسلامی و حتی احکام و شرائع اسلام فعالیت و تبلیغات می کنند؟!! پس واضح و مبرهن است که سوء نیتی در پس این فرقه جریان دارد که در پوشش معرفی و دعوت فرقه نامشروعشان ، دین و اعتقادات مردم ایران را هدف قرار داده اند.

سازمانی پیچیده و هرمی

سازماندهی پیچیده و مرموز این فرقه حکایت از شاکله اطلاعاتی و سیاسی آن دارد نه ماهیتی مذهبی و اعتقادی و چه به حق پیرجماران حضرت امام خمینی (قدس) تشکیلات بهیائیان را یک حزب سیاسی مینامید .
بهائیان فعال ، زیر نظر لیدرهای خود فعالیت کرده و دستورات و گزارشات را با وی در میان میگذارند و لیدرها هم به عنوان زیر مجموعه فردی دیگر فعالیت میکنند و این سلسله مراتب هرمی و طبقه ای ادامه دارد تا رأس هرم که مرکز اصلی آنها در شهر حیفا واقع در اسرائیل میباشد . ارتباط هر طبقه فقط با مسئول همان طبقه میباشد و حق برقراری ارتباط با طبقات بالاتر را نداشته و بعضا اصلا نمیداند که در زیر مجموعه چه کسی فعالیت میکنند.
پس از فروپاشی نظام کمونیستی شوروی، کشورهای تازه استقلال یافته و همچنین دیگر کشورهایی که نظامشان کمونیستی بود به عنوان بهترین طعمه برای استکبار مطرح شدند. مردم این کشورها که سال ها در اختناق به سر برده بودند و هنوز زمینه های مذهبی خود را داشتند با برآمدن هر ندا و صدایی در مورد مذهب به آن جذب می شدند و این بهترین فرصت برای انحراف مردم ستمدیده بود. آمریکا، انگلیس ، اسرائیل و . . . با پول های بادآورده حاصل از غارت سرمایه های دیگر کشورها و اغلب مسلمانان، در همه جا شروع به تبلیغ بهائیت نمودند که از آن جمله می توان به چین ،آذربایجان، قرقیزستان، تاجیکستان و ارمنستان، اشاره کرد. آنها با فرستادن مبلغان بهایی و پخش پول، کتاب، بورس تحصیلی و. . . میان مردم و خریدن برخی مسؤولان بلندپایه و نشریات خائن آنان توانستند بخشی از اهداف فرقه ضاله را در آنجا ترویج کنند و عده ای از مردم آنجا را از اسلام حقیقی دور نگه دارند.
نکته ای قابل ملاحظه در مورد مربیان این است که اکثریت آنها با اتباع ایالات متحده آمریکا ازدواج کرده و دارای تابعیت مضاعف آمریکایی میباشند که این نیز جای تأمل دارد.

حمایت خارجی

بهائیان از حمایتهای مختلف، کشورهای معاند برخوردار میباشند که مشهودترین آنها موارد ذیل میباشد :
الف- حضور در تمامی جلسات و همایشهای علمی ، فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی با پشتوانه سفارتخانه ها و مراکز دیپلماتیک اسرائیل و آمریکا. در تمامی برنامه های محلی اسامی این افراد در اختیار برگذار کنندگان قرار میگرد تا با حضور همیشگی خود هم نسبت به مسائل آگاه گردیده و هم در این گونه گردهمایی ها میتوانند با افراد بیشتری آشنا گردند .

ب- حمایت از بهائیان از طرق دیپلماتیک، بدین صورت میباشد که در صورت بروز مشکل یا هرگونه مسأله ای در کشور محل مأموریت ، سفارتخانه های ایالات متحده و اسرائیل به مانند اتباع کشور خود از آنها حمایت میکنند. پس در اینجا مشخص میشود یکی از اهداف ازدواج با اتباع ایالات متحده ، مورد حمایت دیپلماتیک قرار گرفتن است .
ج- پشتیبانی مالی ، مبلغان بهایی دارای حقوق دائمی برای یک زندگی مرفه بوده و تمامی هزینه های مأموریت و سفر آنها به طور کامل پرداخت میگردد.علاوه بر اینها مبالغ پرداختی به افراد جهت همکاری و جذب نیز باید در نظر گرفت. مبلغان در صورت جذب افراد جدید، در برابر هر عضو جدید با توجه به کشور محل مأموریت مبلغی بین هزار تا دو هزار دلار آمریکا به عنوان پاداش دریافت می کنند.

وعده بهشت بهائیان

در تمامی ادیان و مذاهب الهی پیروان را به قیامت و آخرت وعده میدهند به بهشت و جهنم ولی در این فرقه پیروان را به اقامت در ایالات متحده آمریکا وعده میدهند که همین وعده خود دلیلی بر مضحک و پوشالی بودن این فرقه و تعلق آن به قدرتهای سلطه گر دارد.

مجامع

در طی سال در فواصل سه یا چهار ماهه در مراکز منطقه ایشان جمع میگردند که گزارش عملکرد ، جذب و اطلاعات گردآوری شده را ارزیابی و ارائه نمایند. هر مرکز منطقه ای چند کشور واقع دریک حوزه جغرافیایی را در بر میگیرد.

هر سال هم طی ماههای سپتامبر و اکتبر میلادی مبلغان راهی ایالت کالیفرنیا در ایالات متحده آمریکا میشوند تا در مجمع سالیانه شرکت کنند که طی این مجمع علاوه بر ارائه گزارش عملکرد سالیانه خود جدیدترین آموزشهای لازم را هم در این مدت بیاموزند. سران این فرقه از مرکز اصلی خود (بیت العدل) در شهر حیفا واقع در فلسطین اشغالی به محل مجمع سالیانه مراجعه می کنند تا آخرین دستورات و سیاستهای اسرائیل را به نمایندگانشان منتقل کنند.
لازم به ذکر است از آن جایی که یهودیان بر اثر اختلافى که با مسلمانان داشتند هر نیروى ضد اسلامى را مورد حمایت قرار مى دادند و نیز سرزمین فلسطین اشغالى (اسرائیل) در محاصره کشورهاى مسلمان قرار داشت،‌اسرائیل یکى از اولین و مؤثرترین حکومتهایى بود که بهائیت را به رسمیت شناخت و آن را جزو مذاهب رسمى کشور خود قرار داد.

عملکرد

عملکرد مبلغان بهائی بسیار ماهرانه بوده و حکایت از آموزش دیده بودن آنها دارد. در مورد ایرانیان پس از شناسایی گروههای هدف خود ، سعی نموده ملاقاتی کوتاه با اهداف خود داشته باشند و بدون اینکه صحبت و یا حرفی از فرقه انحرافی خود بیان کنند به بهانه هم وطن بودن و با استفاده از خلا عاطفی غربت سعی در نزدیک شدن به این افراد میکنند. در این ملاقاتها مربیان سعی میکنند که با مهارتی خاص از اعتقادات و ترز تفکر افراد سر در آورده و زمینه را برای فعالیت اصلی خود فراهم کنند. سوالاتی از میزان اعتقاد به اسلام ، کسب نظر فرد مورد هدف در مورد اسلام و مناسب بودن اسلام با دنیای امروزی میپرسند .
حتی مواردی بوده که مسافری ایرانی در سفری کوتاه مدت برای سیاحت یا تجارت یا دوره های آموزشی با زمان محدود وارد شهر میشد و آنها سریعا از طریق مزدوران خود از ورود فرد با خبر میشدند و در اولین فرصت یک ملاقات را سازماندهی میکردند یا وانمود میکردند که به صورت اتفاقی در خیابان به شخص برخورد کرده اند.
دانشجویان کم بضاعت تبعه کشور محل مأموریت ابزارهای کارآمدی برای این گروه میباشند ، اینگونه افراد را جذب نموده و با کمکهای مالی ناچیز آنها را به وسیله ای برای کسب خبر و یا رسیدن به اهدافشان تبدیل می کنند. ذکر این نکته خالی ازفایده نیست که دانشجویان محلی مسلمان، در اولویت جذب آنها میباشد یعنی اگر بین یک دانشجوی محلی مسلمان و یا یک دانشجوی محلی مسیحی ، بودایی یا لامذهب بخواهند یکی را برای جذب انتخاب کنند مسلما دانشجوی مسلمان انتخاب میگردد.
از دیگر موارد حایز اهمیت تسلط به زبان فارسی بهائیان غیر ایرانی در خارج از کشور بوده. این افراد که اکثریت قریب به اتفاقشان دارای تابعیت آمریکایی میباشند، سالها تحت آموزش زبان فارسی قرار گرفته تا در اجرای مأموریتشان بتوانند با ایرانیان ارتباط بر قرار کنند، که این نیز از مواردی میباشد که جای تأمل دارد. و ما در اینجا به این یقین میرسیم که پس مخاطب اصلی آنها ، من ایرانی فارسی زبان میباشد!!!
بهائیانی که برای مأموریت به کشورهای مختلف اعزام میشوند ، بخصوص کشورها و شهر های دانشگاهی ،در پوشش اساتید و مدرسین دانشگاه فعالیت خود را ادامه میدهند که این روش برای هدف آنها مزایایی دارد ابتدا اینکه دانشجویان به آنها با دید یک فرد علمی و تحصیل کرده نگاه می کنند که بنا دارد فقط در مورد مسائل علمی و تخصصی با دانشجویان تعامل داشته باشد؛ پس حساسیت دانشجویان به مدرس و استاد خودکمتر است ؛ و دیگر اینکه مدرس از طریق تدریس و تعامل با دانشجویانش به طرز تفکر و ضعیف یا قوی بودن اعتقادات آنها راحت تر پی میبرد راه را برای نفوذ در جوانان تسهیل میکند و بالاخره این افراد میبایستی بهانه ای برای حضور در کشور مورد نظر داشته باشند که پوشش تدریس مناسبترین را حل برای آنان است.

شباهت عملکرد با فروشندگان مواد مخدر

فروشندگان مواد مخدر هم عملکردی شبیه بهائیان دارند . مواد فروشان برای کسب سود بیشتر نیاز به مشتریان بیشتری دارند پس میبایستی افراد سالم بیشتری را به دام اعتیاد به مواد مخدر گرفتار سازند. اینگونه فروشندگان در همان ابتدای امر از قصد و نیت خود به قربانی حرفی نمیزنند چون میدانند که هیچ فرد سالمی با آگاهی تباهی خود را قبول نمیکند . پس از راه های غیر مستقیم و ایجاد صمیمیت دروغین ذره ذره فرد را به کام سیاهی میکشانند.
مبلغان خوب میدانند که اگرشخصی، فرد معتقد و مؤمنی باشد از ارتباط و مراوده با اینگونه افراد پرهیز میکند، و اگر از همان ابتدای امر به صوت مستقیم قصد و نیت خود را هویدا کنند با جبهه گرفتن و حالت تدافعی فرد مواجه میگردند . بنابراین با در نظر گرفتن هدف اصلی آنها که انحراف مسلمانان و شیعیان میباشد ، میبایستی طوری عمل کنند که فرد در ابتدای امر متوجه قصد آنها نشود پس به بهانه های مختلف گردهمایی و مهمانی برگزار می کنند و از همه مهمتر خود را علاقه مند به مناسبتهای ملی کهن ایرانی نشان می دهند ، و اقدام به برگزاری برنامه هایی مثل شب یلدا، چهارشنبه سوری و … تا از این طریق فرد را به خود نزدیک کرده و احساس غربت نکند.
برگزاری گسترده ضیافت ها و محافل تبلیغی در منازل بهائیان و دعوت افراد مورد تبلیغ قرار گرفته به عنوان جمع ایرانیان در خارج از کشور زمینه سازی برای آشنا نمودن دختران و پسران بهائی با جوانان مسلمان و جذب آنان به بهائیت به بهانه دوستی و ازدواج است .
از جمله روش های بسیار متداول ،کمک به افراد تازه وارد در جهت استقرار ، پیدا کردن محل زندگی مناسب و اشتغال و برای دانشجویان کمک در جهت ثبت نام در دانشگاه میباشد. کلا اموری که فرد تازه وارد به علت عدم آشنایی با محیط بسیار برایش در ان مقطع زمانی ارزشمند است. از این طریق افراد را مدیون خود میکنند و شخص به خاطر رو دربایستی و مأخوذ به حیا بودن که از خصوصیات اخلاقی ما ایرانیان است، مجبور میشود که در آینده به خواست های آنان جواب مثبت دهد.

عناصر اطلاعاتی صهیونیسم (موساد)

همانطور که در ابتدا هم بیان شد یکی از اهداف مربیان در محل سکونت خود کسب اخبار محلی و آمار تعداد ایرانیان و مسلمین ساکن در محل مأموریت خود میباشند. مبلغان عناصر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی (موساد) هستند و اخبار و اطلاعات کسب شده را مرتبا در اختیار سفارتخانه ها یا مراکز صهیونیستی کشور محل سکونت قرار می دهند. این افراد تمامی ایرانیان را با جزئیات شناخته و کاملا می دانند که شخص مورد نظر دارای چه شغل، چه میزان درآمد، چه اعتقاداتی و اینکه از کدام قسمت ایران آمده است . بهائیان گریخته از ایران با حربه پول سعی در جذب و جلب و سازماندهی یک جبهه مخالف علیه جمهوری اسلامی را دارند. آنها از طریق دادن وام، کمک برای گرفتن پناهندگی و دیگر تمهیدات سعی در جذب برخی از عناصر ساده اندیش دارند. آنان شبکه های خبری، ماهواره ای وابسته به صهیونیسم را دراختیار گرفته اند و به زعم خود می کوشند تا از بهائیان یک چهره مظلوم که در جمهوری اسلامی مورد آزار و تعدی هستند، ارائه کنند.
به حقیقت چه مزوران خبره و چیره دستی میباشند ایادی این فرقه که با مظلوم نمایی و عوام فریبی سعی میکنند ذهن ها را تحت تأثیر خود قرار داده و از این طریق از ایران و ایرانی چهره ای زشت ترسیم نمایند.

همانگونه که بیان شد جوانان کشورمان اهداف اصلی این فرقه مجعول میباشند . بر جوانان لازم است که نسبت به نیرنگ و فریب های اعتقادی و عقیدتی آگاه بوده و فقط کسانی میتوانند ،از دام اینگونه فرق دنیوی رهایی یابند که اولا ایمان قوی و اعتقادی راستین داشته باشند تا با شنیدن وسوسه ها و پیشنهادات و منطق های نقیض اخروی آنان ، از مسیر الهی منحرف نگردیده و شکی به دل خود راه ندهند و دوم اینکه نسبت به شگردها و روشهای اغفال و نفوذ این گروه آگاهی کامل داشته یا به عبارتی بصیرت داشته باشند تا در صورت مواجهه، بتوانند سره را از ناسره تشخیص دهند و این فرموده مقام معظم رهبری را که فرمودند: همیشه بر روى بصیرت تأکید کرده‌ام، به خاطر این است که یک ملتى که بصیرت دارد، مجموعه‌ى جوانان یک کشور وقتى بصیرت دارند، آگاهانه حرکت میکنند و قدم برمیدارند، همه‌ى تیغهاى دشمن در مقابل آنها کند میشود. را سر لوحه زندگی خود قرار دهند.

 

 

منبع: سایت بقیة الله

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo