شهید آوینی

 

 سناریوی جدید وهابیون در عاشورا

این اموی های زمانه، از حوادث پیش روی که قرار است در روز عاشورا در بحرین و مناطق شیعه نشین عربستان سعودی رخ دهد، به شدت نگرانند از همین رو تلاش می کنند با این جوسازی در فضای مجازی، افکار عمومی جهان عرب را منحرف کنند.

 
بررسی شبکه های اجتماعی و سایت های عرب زبان نشان می دهد پیروان اندیشه ضاله وهابیت موج و جریان جدیدی را طی چند روز اخیر آغاز کرده اند که بر اساس آن ملت های عرب را به روزه گرفتن در روز عاشورا دعوت می کنند.
این وهابیون که از نسل بنی امیه هستند، با آوردن احادیث و روایات جعلی که بیشتر آن به دروغ گویانی مانند "أبو هریره" منتسب است، مسلمانان و ملت های عرب را به روزه گرفتن در روز عاشورا ترغیب می کنند. آنان با این احادیث تلاش می کنند که روزه گرفتن در روز عاشورا را ثواب دار جلوه دهند و می گویند: روزه گرفتن در روز عاشورا باعث بخشش همه گناهان می گردد!

گفته می شود این اموی های زمانه، از حوادث پیش روی که قرار است در روز عاشورا در بحرین و مناطق شیعه نشین عربستان سعودی رخ دهد، به شدت نگرانند از همین رو تلاش می کنند با این جوسازی در فضای مجازی، افکار عمومی جهان عرب را منحرف کنند.

علت این تلاش برای منحرف کردن افکار عمومی این است که آنان می دانند انقلاب بحرین علیه آل خلیفه و انقلاب عربستان علیه آل سعود نشأت گرفته از روح شهادت و شهادت طلبی سید و سالار شهیدان، حضرت أباعبدالله الحسین علیه السلام و یارانش در روز عاشورا است.

 

 

منبع: شیعه آنلاین

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo