شهید آوینی

 

برگزاري يادواره شهدا توفيقي براي ترويج فرهنگ شهادت است

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه كاشمر برگزاري يادواره‌هاي شهدا در نقاط مختلف را توفيقي در راستاي ترويج فرهنگ ايثار دانست.

عباسعلي سجادي امروز در سومين يادواره 2 سردار و 52 شهيد پايگاه مقاومت بسيج امام حسن مجتبي و شهداي فاطميه كاشمر، هدف از برگزاري محافل انس با شهدا را در نكوداشت ياد و خاطره شهيدان و تجديد پيمان با آرمان‌هاي آنان بيان كرد.

وي افزود: اين يادواره در حقيقت پنجاه و سومين يادواره‌اي است كه در سلسله مهماني شهدا و محفل انس با آنان در اين شهرستان برگزار مي شود.
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه ناحيه كاشمر، برگزاري نخستين اجلاسيه كنگره 28سردار و يك هزار شهيد شهرستان را در 17 آبان ماه امسال، جمع آوري بيش از 6 هزار اثر در قالب مصاحبه با خانواده شهدا، وصايا و تصاوير مربوط به شهيدان را مجموعه‌اي كامل و منبعي عظيم براي استفاده كنندگان در جهت تدوين كتب گوناگون و آثار ارزشمند بيان كرد.

وي برگزاري نخستين اجلاسيه شهداي شهرستان را در حقيقت نقطه اوج در محافل انس با شهدا دانست كه با مساعدت مسئولان، ايثارگران و كليه يادگاران و بازماندگان از كاروان شهدا در راستاي ماندگاري فرهنگ ايثار و شهادت برگزار مي‌شود كه اين خود فرصتي مغتنم براي همگان است.

پخش كليپ، نماهنگ، شعر، مداحي، بيان خاطرات و اهداي لوح يادبود به خانواده‌هاي 54 شهيد اين يادواره از ديگر برنامه‌هاي سومين يادواره شهداي پايگاه مقاومت بسيج امام حسن مجتبي و شهداي فاطميه در مجتمع فرهنگي ـ هنري سرو كاشمر بود. 

منبع: خبرگزاری فارس

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo