هولوکاست افسانه نیست.

1- این واقعه هولناك در فاصله زمانی بعد از ظهور حضرت مسیح (ع) و قبل از بعثت پیامبر اسلام (ص) در یمن اتفاق افتاده است:

 «ذونواس» پادشاه یهودی یمن در جایگاه مخصوصی كه برای او تدارك دیده اند، نشسته است و خاخام های یهود، اطراف او به احترام ایستاده اند، مقابل جایگاه گودال های خندق مانند و عمیقی در زمین حفر شده و آتش سوزان و پرحجمی كه در گودال برافروخته اند تا چند متر بالاتر از سطح زمین زبانه می كشد. آن سوی میدان، جمع انبوهی از مردان، زنان و كودكان در حالی كه غل و زنجیر بر دست و پا و گردن آنها زده اند در محاصره سربازان و صاحب منصبان مسلح سپاه ذونواس به زانو نشسته اند. شیون زنان، ناله دردناك مردان و گریه سوزناك كودكان فضا را آكنده است. خاخام بزرگ یهود با اشاره «ذونواس» فرمان او را برای آخرین بار و با صدای بلند به اسرا كه جمع انبوهی از مردان و زنان و كودكان یمنی هستند، ابلاغ می كند... زمان واقعه قبل از ظهور اسلام است، مردم یمن آن روزگار از سال ها قبل به دین مسیح گرویده اند و اكنون «ذونواس» پادشاه یمن كه چندی است به آئین یهود درآمده، فرمان هولناك خود را از زبان خاخام بزرگ دربار خویش اعلام می كند؛... اسرا تنها دو راه پیش روی دارند، یا از مسیحیت اعلام انزجار كرده و به دین یهود درآیند و یا در آتش سوزان و پرلهیب بسوزند. اسرا، اما كه از پیروان پاكباخته مسیح (ع) هستند، دست از ایمان خویش برنمی دارند و بعد... به فرمان پادشاه یهودی، تمامی آنان را زنده زنده به درون آتش انداخته و می سوزانند... كودكان نیز، به جرم آن كه پدران و مادران آنها مسیحی مومن و خداپرست بوده اند، از زنده سوختن در آتش خشم پادشاه و خاخام های یهود در امان نمی مانند...

ماجرای این واقعه هولناك در سوره مباركه بروج اینگونه آمده است:

«والسماء ذات البروج... سوگند به آسمان كه دارنده برج هاست و سوگند به روز موعود و سوگند به گواهی دهنده و آنچه به آن گواهی دهند، كه «اصحاب اخدود» به هلاكت رسیدند. ]آنان كه[ آتشی از هیزم ها افروخته و درحالی كه بر كناره آتش نشسته بودند، بر آنچه بر سر مومنان می آوردند، نظاره می كردند، (اصحاب اخدود) تنها به این علت از مومنان انتقام گرفتند كه آنان به خدای عزیز و حمید ایمان آورده بودند...»

«اخدود» به معنی شكاف زمین و گودال است و...

این واقعه هولناك و جنایت شرم آور یهودیان سنگدل، اولین سند مكتوب از زنده سوزی دسته جمعی انسان هاست.

2- واژه «هولوكاست » (HOLOCAUST) كه ریشه یونانی دارد، امروزه به معنای قتل عام از طریق سوزاندن دسته جمعی انسان ها در آتش، به كار می رود و برخی از زبان شناسان این واژه را برگرفته از همان جنایت یهودیان در یمن باستان می دانند كه به تدریج و در گذر ایام مفهوم عام تری یافته و به سوزاندن زنده زنده انسان ها اطلاق شده است.

از نیمه دوم قرن 19 میلادی و چند سال بعد از پایان جنگ جهانی دوم، واژه «هولوكاست» در فرهنگ سیاسی، مفهوم و معنای ویژه ای یافته و تقریباً به یك اسم خاص بدل شده است. از آن هنگام به بعد، ماجرای كشتار 6 میلیون یهودی در جریان جنگ جهانی دوم از سوی نازی ها كه یك داستان ساختگی است را «هولوكاست» می نامند.

در اوایل دهه 80 قرن نوزدهم، تعدادی از اعضای آژانس بین المللی صهیونیست ها، از جمله، «پی یر ویدال ناكه»، «سرژ ولز»، «فرانسوا براریدا» تحت سرپرستی «رنه ساموئل سپرات» خاخام معروف فرانسه، با استناد به داستان ساختگی كشتار 6 میلیون یهودی در جنگ جهانی دوم و به عنوان پیشگیری از فراموش شدن مظلومیت این قوم! پیش نویس قانونی را تهیه كرده و در ژوئیه سال 1990 میلادی در فرانسه به تصویب رساندند كه براساس آن «هرگونه تردید در باره «هولوكاست»، اعم از تردید درباره كشتار -مورد ادعای- یهودیان در جنگ جهانی دوم، وجود اتاق های گاز و حتی كمترین تردید در رقم 6 میلیونی یهودیان كشته شده، جرم تلقی می شود! و هركس در فرانسه از این قانون تخلف كرده و در سه موضوع یاد شده تردید كند به یك ماه تا یكسال زندان و پرداخت 2هزار تا 300هزار فرانك جریمه محكوم می شود.»

بعدها با فشار آمریكا، انگلیس، فرانسه و آژانس صهیونیستی، این قانون در سایر كشورهای اروپایی نیز به تصویب رسید. به طوری كه امروزه هرگونه تردید درباره هولوكاست مورد ادعا و ابعاد و اجزاء آن در اروپا جرم تلقی می شود!

3- اخیرا آقای احمدی نژاد رئیس جمهور محترم طی مصاحبه ای، ماجرای كشتار 6 میلیون یهودی به دست نازی ها و در جریان جنگ جهانی دوم را یك داستان جعلی نامیده و اظهار داشته است كه اگر دولت های غربی این داستان ساختگی را قبول دارند و درپی دلجویی از یهودیان هستند می توانند برای جبران این قتل عام، بخشی از خاك كشورهای خود، مخصوصا یك یا چند ایالت از دو كشور آلمان و اتریش را برای تشكیل دولت یهود در اختیار آنها بگذارند و پرسیده است كه چرا باید هزینه جنایات غربی ها علیه یهودیان را مردم مسلمان و مظلوم فلسطین بپردازند؟

اظهارات آقای احمدی نژاد بلافاصله با واكنش شدید آمریكا، رژیم صهیونیستی، كشورهای اروپایی و حتی دبیركل سازمان ملل متحد روبرو شد و دولت های آلمان و اتریش، سفرای كشورمان را احضار كردند و سازمان ملل قرار است در اعتراض به اظهارات احمدی نژاد بیانیه ای صادر كند و این واكنش ها همچنان ادامه دارد...

متاسفانه برخی از افراد و گروه ها در داخل كشور نیز سخنان رئیس جمهور را نسنجیده دانسته و اینگونه اظهارات را باعث افزایش خصومت غرب با ایران اسلامی ارزیابی كردند!

4- واكنش خصمانه دشمنان بیرونی و عكس العمل برخی از غفلت زدگان داخلی نسبت به اظهارات آقای احمدی نژاد، درحالی است كه اولا؛ اظهارنظر ایشان درباره جعلی بودن ماجرای قتل عام 6 میلیون یهودی در جریان جنگ جهانی دوم، ریشه در اسناد قطعی و غیرقابل تردید تاریخی دارد و ثانیا؛ پیشنهاد او برای واگذاری بخشی از خاك كشورهای غربی به صهیونیست ها، نتیجه منطقی دروغ بزرگ آنان درباره هولوكاست- قتل عام و سوزاندن 6 میلیون یهودی- است و چنانچه این دروغ را باور ندارند، نباید با تكیه بر آن اشغال سرزمین فلسطین را موجه جلوه دهند و اگر این دروغ بزرگ را قبول كرده اند، باید تاوان جنایتی را كه علیه 6 میلیون یهودی مرتكب شده اند، خود بپردازند.

5- در سال های سیاه قرون وسطی در اروپا دادگاه های انگیزاسیون- تفتیش عقاید- «گالیله» دانشمند بزرگ و فرهیخته را تنها به این گناه! مستحق اعدام دانستند كه با تحقیقات علمی خود نشان داده بود برخلاف نظریه هیئت بطلمیوسی، زمین مركز عالم و ثابت نیست، بلكه به دور خود و خورشید می چرخد! گالیله در اثبات نظریه خود دلایل علمی و غیرقابل انكاری ارائه می كرد و استدلال! قضات دادگاه قرون وسطی این بود كه، كلیسا، زمین را ثابت می داند و نتیجه هیچ تحقیق علمی نباید این نظریه پذیرفته شده را نفی كند و در غیر این صورت، كسی كه آن را نفی كند مستحق اعدام است!... و سرانجام گالیله برخلاف نتیجه تحقیقات علمی و قطعی خود، مجبور به توبه شد!... اگرچه به قول جری آدامز، آهسته خطاب به زمین گفت، «من توبه كردم! ولی تو به چرخش خود، ادامه بده»!

بعد از رنسانس و تاكنون، اروپائیان و مخصوصاً فرانسوی ها از سال های سیاه قرون وسطی به تلخی یاد می كنند و دادگاه های انگیزاسیون و از جمله اجبار گالیله به توبه كردن را باعث شرمساری و ننگ تاریخ می دانند و این در حالی است كه هم اكنون اروپا، آمریكا و... درباره «هولوكاست» دقیقاً و بدون كم و كاست از همان قوانین شرم آور و خالی از كمترین نشانه عقل و شعور پیروی می كنند و این، فقط یك نمونه از مفهوم آزادی اندیشه و مظهر دموكراسی در غرب است! چرا...؟!... بخوانید؛

6- تاكنون ده ها مورخ برجسته اروپایی و صدها استاد بلندآوازه و متخصص شناخته شده بررسی اسناد تاریخی، با ارائه اسنادی كه هیچ صاحب نظری نمی تواند در صحت آنها كمترین تردیدی روا دارد، به روشی كاملا علمی اثبات كرده اند كه ماجرای قتل عام 6 میلیون یهودی، كوره های آدم سوزی، اتاق های گاز و همه آنچه صهیونیست ها در این باره ادعا می كنند، دروغ محض و یك داستان ساختگی با اهداف نه فقط سیاسی محض، بلكه جنایتكارانه است و شاید تعجب كنید- البته از دموكراسی با قرائت غربی تعجبی ندارد- كه از این دانشمندان و محققان تمامی آنهایی كه اروپایی بوده اند، بدون استثناء- تاكید می شود، بدون استثناء- به دادگاه جلب شده و تنها به دلیل آن كه تحقیقات علمی آنان با آنچه دولت های اروپایی درباره هولوكاست پذیرفته و تصویب كرده اند، تفاوت داشته، محاكمه و به زندان و جرایم نقدی محكوم شده اند! و دولت های غربی به این سؤال پاسخ نمی دهند كه چگونه می توان از یك سو ادعای آزادی عقیده و اندیشه را داشت و در همان حال، اگر تحقیقات علمی و مستند دانشمندان با ادعای بی اساس و افسانه سرایی صهیونیست ها تفاوت داشته باشد، این دانشمندان و محققان مستحق محاكمه، زندان و جریمه هستند؟!...

7- تعداد دانشمندان و محققان برجسته ای كه نتیجه تحقیقات علمی و مستند آنها حكایت از جعلی بودن هولوكاست می كند و تنها به این علت، محاكمه، محكوم و از جامعه علمی كشورهای اروپایی طرد شده اند، بیشتر از آن است كه حتی فهرست آنان قابل اشاره در این نوشته محدود باشد و فقط به عنوان نمونه و به مصداق اندكی از بسیارها می توان به پروفسور روژه گارودی، پروفسور روبر فوریسون، پروفسور كریستوفرسون- صاحب كتاب معروف «دروغ آشویتس»... و نویسندگان صدها رساله علمی دیگر كه جعلی بودن داستان قتل عام یهودیان در آلمان نازی را اثبات كرده اند، اشاره داشت... و این كه تمامی این دانشمندان و محققان، از سوی دولت های اروپایی به دادگاه احضار و محاكمه و محكوم شده اند.

8- در این میان، ماجرای پروفسور روبر فوریسون و پروفسور روژه گارودی- هر دو از فرانسه- جدیدتر و عبرت انگیزتر است.

پروفسور روبر فوریسون، استاد دانشگاه معروف «لیون» فرانسه و كارشناس عالی رتبه بررسی و ارزیابی اسناد و مدارك تاریخی، با شهرتی جهانی است. او تحقیقات علمی و مستند خود را در كتابی با عنوان «اتاق های گاز، واقعیت یا افسانه؟» جمع آوری كرده كه توسط آقای سید ابوالفرید ضیاءالدینی به فارسی نیز ترجمه شده است.

او هزاران سند را در این زمینه بررسی كرده است و طی سال ها تحقیق، از تمامی مراكز مورد ادعای صهیونیست ها، نظیر اتاق های گاز، موزه ساختگی كوره های آدم سوزی، داخائو در مونیخ آلمان و... بازدید كرده و با صدها شاهد به گفت وگوی دقیق و علمی پرداخته و در نهایت بدون كمترین تحلیل و تنها به زبان اسناد، نشان داده است كه ماجرای كشتار یهودیان در آلمان نازی یك دروغ بزرگ تاریخی و فریب شرم آور افكار عمومی است. چیزی كه از صهیونیست های وحشی به هیچوجه دور از انتظار نیست.

به عنوان مثال، فوریسون به عكس های ساختگی از اتاق های گاز مورد ادعای صهیونیست ها اشاره كرده و ضمن رد این ادعا با استناد به مدارك غیرقابل انكار، با تعجب می پرسد، اگر این عكس ها واقعی است، چگونه سربازان آلمانی- مورد ادعا- بدون ماسك و بی آن كه كمترین پوششی بر دهان، بینی و چشم خود داشته باشند در اتاق های مالامال از گازهای كشنده ایستاده و بر جان كندن یهودیان محكوم نظارت می كنند؟! و یا، درباره یكی دیگر از عكس های مورد ادعای صهیونیست ها كه جمعی از یهودیان را در محاصره چند تانك نشان می دهد، با ارائه اسناد و شواهدی خواندنی و غیرقابل تردید، نشان می دهد كه تانك ها در این عكس، انگلیسی هستند نه آلمانی و...

9- دهها سال است كه دولت های اروپایی و آمریكا، با استناد به این داستان جعلی، تشكیل دولت غیرقانونی و به قول امام راحلمان (ره) «غده سرطانی» اسرائیل را قانونی جلوه داده و اشغال فلسطین را هزینه ای می دانند كه باید برای جبران جنایات آلمان نازی علیه یهودیان، به آنها داده شود!!... و حال آن كه؛

اولا؛ قتل عام یهودیان در جریان جنگ دوم جهانی یك داستان ساختگی و خالی از واقعیت است. بنابراین چگونه می توان از این داستان جعلی به عنوان سند مشروعیت، دولت وحشی صهیونیست ها استفاده كرد؟!

ثانیا؛ اگر آمریكا و اروپا و صهیونیست ها اصرار دارند كه این داستان را واقعی بدانند، چرا به جای جنایتكاران اصلی، یعنی، نازی ها- آلمان و اتریش كنونی - باید تاوان این جنایت جنگی را مردم مسلمان و مظلوم فلسطین بپردازند؟! و چرا چند ایالت از آلمان و اتریش را برای دلجویی از یهودیان به آنها واگذار نمی كنند؟! براساس كدام دلیل عقلی و تفسیر منطقی و قانونی بایستی تاوان جنایت اروپایی ها را مردم مسلمان فلسطین در قاره آسیا بپردازند؟!

... بیش از یك ساعت است كه مشغول نوشتنم، آن هم بعد از یك روز پركار...و دیگر خسته شدم.اما، داستان هنوز باقی است... امید است، اندكی از گفتنی ها، نوشته شده باشد.

 


حسین شریعتمداری

Logo
https://old.aviny.com/News/84/10/19/11.aspx?&mode=print