شهید آوینی

 

مرحله دیگری از طرح اکرام ایتام برگزار می شود

رییس ستاد احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام(ره) اعلام کرد : فردا همزمان با بیست و یکم ماه مبارک رمضان سالروز شهادت بزرگ حامی محرومان پدر ایتام امیر مومنان حضرت علی(ع) و در ایام پر برکت و سرشار از معنویت لیالی قدر ، مردم مومن و روزه دار کشورمان در تاسی از آن امام همام ، در طرح اکرام شرکت می نمایند.

فردا همزمان با آخرین روز هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام و در سالروز شهادت حضرت علی (ع) مرحله دیگری از طرح اکرام از سوی کمیته امداد در سراسر کشور به اجرا گذارده می شود.

طرح اکرام ایتام با هدف حمایت مادی و معنوی از کودکان یتیم در پایگاههایی که به همین منظور در روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان در سطح شهرهای سراسر کشور در نظر گرفته شده است ، آماده پذیرش حامیان نیکوکار داوطلب مشارکت در این طرح می باشد.

منصور قمشه افزود: نیکوکاران وحامیان داوطلب فردا می توانند با مراجعه به پایگاههایی که به همین منظور  اختصاص یافته است . ضمن ثبت نام در طرح اکرام ایتام حمایت مالی و معنوی یک یا چند کودک یتیم را با پرداخت ماهیانه حداقل 10 هزار تومان برای یک سال یا بیشتر عهده دار شوند.

بنابراعلام ستاد احسان و نیکوکاری پایگاههای اطرح اکرام ایتام در تهران باهمکاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در محل حسینیه ارشاد و محل برگزاری جشن رمضان واقع در ورزشگاه شهید شیرودی همچنین و دیگر پایگاههای اصلی این طرح در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) ، امامزاده صالح ، مهدیه تهران ، هییت رزمندگان اسلام غرب تهران ، مصلی تهران و حرم حضرت عبدالعظیم از ساعت 30/9 دقیقه صبح تا پایان شب به اجرا در می آید.

رییس ستاد احسان و نیکوکاری تصریح کرده است علاوه بر پایگاهها و دفاتر این نهاد شماره حساب 7777 بانک ملی ایران به منظور کمک به کودکان یتیم و مشارکت در طرح اکرام ایتام اختصاص یافته است.

این گزارش می افزاید تلفن 23902400 واحد ارتباطات مردمی کمیته امداد امام خمینی و سایت اینترنتی WWW.ATEFEHA.COM و www.emdad.ir  جهت اطلاع بیشتر در اختیار هموطنان عزیز می باشد.

قمشه اظهار امیدواری کرده است تا در ایام پر فیض لیالی قدر و شهادت بزرگ حاکی محرومان ابوالایتام حضرت علی (ع) شاهد حضور گسترده مردم روزه دار و نیکوکار کشورمان در پایگاههای طرح اکرا م ایتام و کمک و معاضدت هر چه بیشتر به کودکان یتیم باشیم.

گفتنی است ، از 460 هزار کودک یتیم تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) قریب به 170 هزار کودک دارای حامی هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

 
Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo