بيانيه ستاد كل نيروهای مسلح به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان
 ستاد كل نيروهای مسلح با صدور بيانيه‌ای، ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به ميهن اسلامی را گرامی داشت.
در بخشی از اين بيانيه آمده است: روز ۲۶ مردادماه بهار آزادی فرزندان سلحشور ملت قهرمان ايران و رادمردان شجاعی است كه حريت و سربلندی را به نمايش گذاشتند.
متن اين بيانيه به شرح زير است:
بيست و ششم مردادماه، سالگرد بازگشت آزاگان سرافراز به ميهن اسلامی در آستانه ميلاد با سعادت مولی الموحدين حضرت علی بن ابيطالب (ع) بر ملت آزاده ايران مبارك باد.
آزادگان، اين سروقامتان سرافراز و نستوه كه با تكيه بر ايمان و ارزش‌های معنوی، قله‌های بلند آزادی و آزادگی را فتح نمودند و با مقاومت و پايمردی در برابر شعله‌های صبر و ايمان طعم تلخ شكست و ناكامی را بر دشمنان و حقارت و سرافكندگی را بر متجاوزان اين مرز و بوم چشاندند، درسی كه نبايد هيچگاه از ياد مستكبران جهانی و حاميان رژيم بعثی عراق به ويژه آمريكای جنايتكار برود!
روز ۲۶ مردادماه: بهار آزادی فرزندان سلحشور ملت قهرمان ايران و رادمردان شجاعی است كه پس از سال‌ها مقاومت، پای به ميهن اسلامی نهاده و با بوسه بر خاك وطن عزيز، تربت شهيدان، مرقد منور امام راحل (ره) و بيعت باشكوه و تاريخی با وصی شايسته و صالح‌اش حضرت آيت الله العظمی خامنه‌ای عزيز، بار ديگر حريت و سربلندی آزادگان مقاوم را به نمايش گذاشتند.
آزادگان دلير، پس از گذشت ۱۵ سال از آن روز حماسی، تمامی توان و همت خويش را در راه خدمت به انقلاب اسلامی، سازندگی و توسعه كشور به كارگرفته و سمبل پايداری ايران اسلامی هستند.
ستاد كل نيروهای مسلح ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدای مظلوم آزاده، سالروز ورود آزاگان سرافزار به ميهن اسلامی را به محضر مبارك مقام معظم رهبری و فرماندهی كل قوا، حضرت آيت الله العظمی خامنه‌ای عزيز، آزادگان سلحشور و خانواده محترم آنان، كليه ايثارگران انقلاب اسلامی و ملت قدرشناس ايران اسلامی تبريك عرض نموده، سلامتی و توفيقات آنان را از درگاه خداوند متعال خواستار است.

          

Logo
https://old.aviny.com/News/84/05/26/06.aspx?&mode=print