شهید آوینی
 
پیام دکتر محمود احمدی نژاد خطاب به ملت ایران

دکتر محمود احمدی نژاد کاندیدای نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پیامی خطاب به ملت ایران، روز 27خرداد را برگ زرین دیگری در تداوم حماسه های پرشکوه انقلاب اسلامی خواندند.

متن کامل پیام دکتر محمود احمدی نژاد به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
سپاس و حمد بی پایان سزاوار خداوندی است که هدایت قلوب بندگانش به دست اوست . هم او که پاداش اهل تقوا را نزول  رحمت و گشودن درهای برکت  آسمانها و زمین معرفی کرده و توکل بر او را مایه تدبیر امور خلق به دست خود قرار داده است . دست توانایی که بالاتر از او نیست و قدرت قاهره ای  که همه مقهور او هستند. درود و سلام خدا بر پیامبر رحمت و ائمه صلوات الله علیهم اجمعین بویژه امام حاضر حجت حق حضرت مهدی (عج) که صاحب  اصلی کشور است و با عنایات او دست اجانب از مملکت اسلامی کوتاه و بساط ظلم و استبداد بر چیده شد.

سلام و درود خدا بر ملت شجاع ایران که با تاسی از امام راحل عظیم الشان و پیروی از سلاله رسول الله مقام معظم رهبری دگر بار جلوه ای از قدرت و اراده خداوند جل وعلی را به نمایش گذاشتند و روز 27 خرداد ماه برگ زرین دیگری بر حماسه های انقلاب اسلامی افزودند و بر عهد خود در حمایت از نظام اسلامی و رهبری معظم انقلاب از یک طرف و در مخالفت با نظام سلطه جهانی از طرف دیگر پای فشردند و عزت خدا و رسول را معنا کردند که "العزه لله و لرسوله و للمومنین".

اینجانب به عنوان خدمتگزاری کوچک مراتب ارادت ، اخلاص ، تشکر و سپاس صمیمانه و خالصانه خود را به پیشگاه ملت بزرگوار و شجاع ایران ابراز می دارم. در طول دوره تبلیغات انتخاباتی ، جمع کثیری از خواهران و برادران در سراسر کشور بر حسب احساس وظیفه اسلامی و انقلابی ، بی نام  و نشان زحمات  زیادی متقبل شده  و بدون پشتوانه مادی و با قلبهای مالامال از ایمان با دعوت حضوری و گفتگوی خالصانه ، منویات خود را تبلیغ کردند که از همه آنان تشکر و قدردانی می نمایم . همچنین از سایر نامزدها که خود را در معرض آرا مردم قرار دادند و موجب حضور حداکثری آنان رافراهم کردند سپاسگزاری می کنم . خواهران و برادران عزیز ، هنوز در نیمه راه هستیم . از همه ملت ایران صمیمانه دعوت می کنم بار دیگر با حضور پرشکوه خود در جمعه آینده به نامزد نهایی خود رای دهند و اهمیت کثرت آراء رییس جمهور منتخب را کوچک  نشمرند. هرکس انتخاب شود رییس جمهور و نماینده همه ملت ایران خواهد بود. آرای بیشتر، پشتوانه قوی برای او در پیشبرد مقاصد دولت و نظام اسلامی و موجب عزت و سربلندی ملت ایران است.

امیدوارم حاصل حضور پرشکوه مردم در انتخابات مرحله اول و دوم مایه خشنودی حضرت ولی عصر (عج) و عنایت بیشتر آن حجت حق به این ملت عزیز و فداکار باشد.
والسلام
خدمتگزار کوچک شما
محمود احمدی نژاد

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo